29 March 2012

pertunangan Liyana Jasmay


Tahniah Liyana Jasmay,
kamu cantek sgt! sebuah majlis pertunangan yg awesome sgt.
i loooiikkee.sgt majlis pertunangan cm ni.nmpk suci je.
huaaaa andai dpt kuundur masa,
mst buat cm ni gak.

# angan angan.heee.

tapi muka tunang LJ ni mcm ustaz azhar idrus kan.heheh
dgn jambang nya,muka panjang nya.hehe.
tapi rasa nya bagus lah,LJ ni x banyak gossip sgt.
n better lah x kawen ngan artis kan kan.


see da hantaranssss.wahhh kerlasss kau jah.
suka i tgk.penuh dgn rose.huaaaa super suke oke!

congrats n moga kekal ke jinjang pelamin.


15 comments:

S.n.Fariza said...

lj mmg cntik kan.
sweetnya

eyryn said...

cantik baju LJ :) hehhe
berangan nak mcam tuh jugakk..

hakamah hamyadi said...

haah la....bila rara cakap baru kita perasan, tunang nana mcm ustaz azhar idrus masa muda..hehe.....so sweet mereka kn

puan.mila said...

cantik sgt!! love white..nampak suci!

LiNda said...

suke baju dia, tapi memang meriah tu..wedding nanti lagi gempak

AnneRaini said...

Baju LJ tu sweet ler...

Pok Amai-Amai said...

Amboi, ambil gamba tunang mcm ambil gamba kawen ye? Heheheh...

Hunny Kitty said...

simple je tapi mmg cantik!!!

Daddylicious said...

rasa macam nak bertunang jer lagi...hehe

Niza Romli said...

kelass ko jahh! hehe

shaFazie said...

simple but nice ...sweet LJ nie

.:shura shushi:. said...

susah kembali menyampaikan cerita-cerita artis..GOOD :)

ibuhebat said...

wah.. dah macam nikah je gambo first tuuu..

cik najihah said...

cantik tapi mcm nikah pulak hee

aTy _faRed~ said...

eerr..macam majlis nikah...memang sweet..:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...