Image and video hosting by TinyPic

29 March 2012

pertunangan Liyana Jasmay


Tahniah Liyana Jasmay,
kamu cantek sgt! sebuah majlis pertunangan yg awesome sgt.
i loooiikkee.sgt majlis pertunangan cm ni.nmpk suci je.
huaaaa andai dpt kuundur masa,
mst buat cm ni gak.

# angan angan.heee.

tapi muka tunang LJ ni mcm ustaz azhar idrus kan.heheh
dgn jambang nya,muka panjang nya.hehe.
tapi rasa nya bagus lah,LJ ni x banyak gossip sgt.
n better lah x kawen ngan artis kan kan.


see da hantaranssss.wahhh kerlasss kau jah.
suka i tgk.penuh dgn rose.huaaaa super suke oke!

congrats n moga kekal ke jinjang pelamin.


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. cantik baju LJ :) hehhe
    berangan nak mcam tuh jugakk..

    ReplyDelete
  2. haah la....bila rara cakap baru kita perasan, tunang nana mcm ustaz azhar idrus masa muda..hehe.....so sweet mereka kn

    ReplyDelete
  3. cantik sgt!! love white..nampak suci!

    ReplyDelete
  4. suke baju dia, tapi memang meriah tu..wedding nanti lagi gempak

    ReplyDelete
  5. Amboi, ambil gamba tunang mcm ambil gamba kawen ye? Heheheh...

    ReplyDelete
  6. rasa macam nak bertunang jer lagi...hehe

    ReplyDelete
  7. simple but nice ...sweet LJ nie

    ReplyDelete
  8. susah kembali menyampaikan cerita-cerita artis..GOOD :)

    ReplyDelete
  9. wah.. dah macam nikah je gambo first tuuu..

    ReplyDelete
  10. eerr..macam majlis nikah...memang sweet..:)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com