Image and video hosting by TinyPic

11 May 2012

di cium LIPAS!


aduhhhhh bengang btol dgn lipas ni,mlm td i dh lah xleh nk lena.



xtau lah knp,teringat ingat cerita novel yg i baca tak habes habes ag.
rasa nk habeskan mlm td jugak,tp tgk jam dh kul 11,xleh jd,kena tidur.
kalau x ada yg masuk keje kul 9am pg ni.lepas dh stop baca kul 11 tu.
nk lelapkan mata,payah lak.pusing pusing x mau gak tidur.aduhhhhh~

tapi bila dh boleh lelap,tiba tiba ada rasa mcm ada benda merayap kat tangan.
apa lagik,dgn sepantas kilat i menepis,rasa rasa mcm lipas.cepat cepat cr fon
suluh ngan lampu,mmg tgk mcm lipas,aku tepis tepis,bila rasa mcm dh takde,baring balik,
bila baring dye keluar balik,rupanya dye kat rambut aku.rasa nk menjerit je,tapi pk mst sume org terkejut nt.
tak jd jerit.just tepis tepis sampai dye jatuh bawah katil.kalau aku jumpa ko balik
cik lipas,aku pijak pijak sampai lunyai taw.geram btol aku.

mmg lah i x takut lipas.tp geli lah,sbb dye kotor,kalau dekat ngan kite mst ada 1 bau kan.
ahhhhhh xsuke,baru je syampoo rambut smlm.bengang tol.dh lama sgt tak jumpa lipas
dlm bilik kami tu,tapi ntah knp mlm td ada pulak sekor.sesat mana ntah.
majuk ngan BF then serang aku lak lipas tu.rasa nk tampo je.

nasib lepas tu boleh lelap balik.tp dlm hati pk gak mana lipas tu g,
kalau aku jumpa balik keje kang siap kau lipas! eeeiiii mencik!

p/s : hahahahah sory lah tercite pasal lipas lak pg ni.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. <----- tak takut n xgeli lipas.. hahahaha

    ReplyDelete
  2. haha,sbr jela kak.. mati dah pon dia..huhu

    ReplyDelete
  3. automatic meremang bulu roma aku baca entry ko ni.. udah le aku mmg takottttt gile lipas, huhU~~

    ReplyDelete
  4. hahaha.... gatal btul lipas tu...

    ReplyDelete
  5. haha..linda x suke lipas sebab dulu lipas pernah terbang nak masuk mulut. huuuu..trauma

    ReplyDelete
  6. ish same la sgt benci tgk lipas... eee yuckss! geli jew. nk pijak je rase, tp x berani la pregnant2 ni bunuh binatang.. hehe

    ReplyDelete
  7. beli spray lipas tu.umah sy pon byk.lps spray kat tmpat dia byk dh mati.

    ReplyDelete
  8. paling x suke lipas
    alhamdulillah rumah skrg bebas drpd lipas

    ReplyDelete
  9. haha. lipas tu rindu akak lah sebenarnya. tu yg dia muncul setelah sekian lama menghilangkan diri. :D

    ReplyDelete
  10. alahai...sabaq rara...jgn ditampo btul2 lipas tu :p

    ReplyDelete
  11. hee.. kite pun xsuke lipas. bukan takut.. tapi tu laaa geli!

    ReplyDelete
  12. Erk? Awak yg cute nie...tak takut lipas? Tidak! Sy sgt fobia dgn lipas. Klu sy yg jdk awak, sy tak lena tido smpi siang klu lipas tu sy tak halau n bunuh. Lelagi ade kat rmbt. Mau sy meroyan kat situ gak mcm org gile. Suami sy pnh jdk saksi kehodohan sy tatkala berdpn dgn lipas nie. Euuuwww!

    ReplyDelete
  13. ahahahahahaha........ hbt akk...lau org dh menjerit kuat2 dh =)

    ReplyDelete
  14. Rara, ok lagi lipas.. Masa ida kat umah MIL, ada katak rayau dlm bilik! Menjerit idaaaa...... Seisi rumah gelakkan ida.. Katak pun nak jerit katanya... hahahhahahaha.. hampes!

    ReplyDelete
  15. kalau adik gadis sebut perkataan lipas je dh mcm org kene sawan...hihihi..

    ReplyDelete
  16. salam..

    darah manis tu,,lipas pun suka ;)

    ReplyDelete
  17. adehh kalau jumpe harus menjerit .. geli tuhan je yg tahu dikk huhu

    ReplyDelete
  18. aarrgghhh...paling benci ngan lipas..!!!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com