Image and video hosting by TinyPic

29 May 2012

KD preggy anak ke-2

krisdayanti

vahhhhhh pg pg mak jemah dh bergossippink eh.xpelah,pg ni pg selasa


so boleh bergossip rasanya kan.kikiki.bukan apa,pg td dgr berita kat HOTFm,
dorg yg kata Kris Dayanti dh mengandung anak ke-2 dye,
anak 1st dye ngan hubby baru dye tu baru je 9bulan.
dh preggy lagik.ok lah kan.rezekinya murah lepas kawen baru.
ekekekeke. *mula nk gelak stail k.eidamimi neh!

tapi sementara muda ni elok lah beranak cepat cepat.
bak kata suami punya member punya wife *paham x ni?
dye pesan kat i,sementara muda,bia lah bersalin ramai sket.
like 3 org ke,sbb nt dah masuk usia 30an nk ke 40an korg dh xlarat nk
bawak badan lagik.tambahan lagik kita ni JAGA SANGAT PEMAKANAN kita.

heee~ maksud nya xjaga lah,tambah lagik ibu mcm i ni,dh lah suka mkn fastfood
then sayur sayuran kurang sgt makannya,ulam ulam apatah lagik kan.
so better kita cepat cepat sket beranak.nanti bila dh tua anak pon dh besa.
heee,baru lah kalau nk g sopim nmpk cm kakak ngan adik,ye daaaakkk.

dh kawen dh duda KD ni kan.
ooohhhh dh melalut dh gossip mak jemah pg ni.
ok lah,nk buat keje jap.kang kena marah lak,pg pg bukan nk buat keje.
gossip je pandai.heeee~

p/s : xsbr nk g EXPO kat PWTC sabtu neh!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

9 comments:

  1. KD tetap maintain :) comel anak dia :)

    ReplyDelete
  2. Dulu linda suke tgok Kd dgn anang, x sgke dorang bleh brcerai. Tapi xpela, dorang pun dah bahagia kan. Tahniah untuk Kd..:)

    ReplyDelete
  3. Dulu linda suke tgok Kd dgn anang, x sgke dorang bleh brcerai. Tapi xpela, dorang pun dah bahagia kan. Tahniah untuk Kd..:)

    ReplyDelete
  4. heheheh semoga mereka berbahagia...

    P/s: rara jum2 kita pi pwtc...ntah2 leh jumpa rara kt sana kekkekkee....peaceeeee mama rara yg cute :)

    ReplyDelete
  5. xsuka la ngan KD ni.. muka cam nenek kebayan.. hehehe

    ReplyDelete
  6. muda2 mmg elok mengandung..hee..tp kalau rmai sgt kang xtjaga plak ;p

    ReplyDelete
  7. yg pasti anak kedua ni lepas dh nikah...hihihihi

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com