29 May 2012

KD preggy anak ke-2

krisdayanti

vahhhhhh pg pg mak jemah dh bergossippink eh.xpelah,pg ni pg selasa


so boleh bergossip rasanya kan.kikiki.bukan apa,pg td dgr berita kat HOTFm,
dorg yg kata Kris Dayanti dh mengandung anak ke-2 dye,
anak 1st dye ngan hubby baru dye tu baru je 9bulan.
dh preggy lagik.ok lah kan.rezekinya murah lepas kawen baru.
ekekekeke. *mula nk gelak stail k.eidamimi neh!

tapi sementara muda ni elok lah beranak cepat cepat.
bak kata suami punya member punya wife *paham x ni?
dye pesan kat i,sementara muda,bia lah bersalin ramai sket.
like 3 org ke,sbb nt dah masuk usia 30an nk ke 40an korg dh xlarat nk
bawak badan lagik.tambahan lagik kita ni JAGA SANGAT PEMAKANAN kita.

heee~ maksud nya xjaga lah,tambah lagik ibu mcm i ni,dh lah suka mkn fastfood
then sayur sayuran kurang sgt makannya,ulam ulam apatah lagik kan.
so better kita cepat cepat sket beranak.nanti bila dh tua anak pon dh besa.
heee,baru lah kalau nk g sopim nmpk cm kakak ngan adik,ye daaaakkk.

dh kawen dh duda KD ni kan.
ooohhhh dh melalut dh gossip mak jemah pg ni.
ok lah,nk buat keje jap.kang kena marah lak,pg pg bukan nk buat keje.
gossip je pandai.heeee~

p/s : xsbr nk g EXPO kat PWTC sabtu neh!

9 comments:

StuntWomanWho :) said...

KD tetap maintain :) comel anak dia :)

LiNda said...

Dulu linda suke tgok Kd dgn anang, x sgke dorang bleh brcerai. Tapi xpela, dorang pun dah bahagia kan. Tahniah untuk Kd..:)

LiNda said...

Dulu linda suke tgok Kd dgn anang, x sgke dorang bleh brcerai. Tapi xpela, dorang pun dah bahagia kan. Tahniah untuk Kd..:)

With Julia said...

heheheh semoga mereka berbahagia...

P/s: rara jum2 kita pi pwtc...ntah2 leh jumpa rara kt sana kekkekkee....peaceeeee mama rara yg cute :)

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

xsuka la ngan KD ni.. muka cam nenek kebayan.. hehehe

KhaiRin : anies said...

hrp 2xnya bahagia

Juliet_iRa~" said...

muda2 mmg elok mengandung..hee..tp kalau rmai sgt kang xtjaga plak ;p

cik najihah said...

ekspo ape kak sabtu ni?

Munnafendy said...

yg pasti anak kedua ni lepas dh nikah...hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...