25 May 2012

mari beli lace RAYA di Tiara Affairs


hai hai....heee~
i just nk promot 1 blogshop ni.
like banner kat atas TIARA AFFAIRS,
kalau korg x dpt lagik kain untuk buat baju raya,
leh lah singgah sini order.tapi rasanya cina yg jahit baju
mst dh xnk amik tempah dh kan,sbb dh nk puasa dh,
alaaaa tp xpe,boleh je tempah untuk g kenduri ke,
kawen kawan ke,tunang adik ke,atau pon kalau korg sendiri nk tunang.
kainnya seyes cantek.mmg x tipu punya,kualiti double thumbs up!
i pon ada satu untuk majlis kawen adek ipar i nanti.
kalau korg nk jenguk jenguk album nya kat FB pon boleh.
xrugi pon,cuci mata kan best.i pon naik terbeliak mata
bila tgk kain tu.tapi memandang kan diri tgh boyot,xmo ag lah bli,
lepas bersalin leh bli pulak buat baju. ( kena pasang badan balik )
hehehe.so sape yg nk cuci mata,klik SINI.
like page TIARA AFFAIRS oke!






contoh,kredit to pic album Tiara Affairs.


8 comments:

mizzkechique said...

semua cantek!!!

kaklong said...

how much?

LiNda said...

cantik2 gak kan kain dia rara...tu nak wat baju tunang pun ok...hehe

:: Riri-Fatieha ::~ said...

wah... cntik2 la lace dia...

nuyui a.k.a miss YUI said...

cnatik2!!

diana said...

haruslah kan..bila lepas pantang kena tempah baju baru..hehehe...
akak punye keluarga semua gitu..lepas besalin mesti suami hadiahkan baju atau kain untuk tempah baju baru..

hanisah said...

tengok gaya semua cantik lace dia!!

Bazilah said...

rara kite pon suke lace dlm tiara affairs ni cecantik gila

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...