04 May 2012

Tiada apa yg kekal didunia.

Assalammualaikum,



selamat pagi semua,anda semua sihat? heeee.
Alhamdulillah,rara n baby sihat pg ni.just selsema n batuk x ok lg.
mlm td pon rasa mcm xboleh tidur,tak tau knp.tp pg ni nasib x pening kepala
masa bangun pg,maybe sbb excited nk balik ipoh jumpa family kot.
heee.jap lg i nk balik ipoh.balik kali ni i terpaksa drive sendiri.
ditemani adik i,hmm hopefully xde pape lah.ramai yg kata ibu preggy 
xelok drive jejauh,tapi nk buat camne kan,i hubby jauh,nk hantarkan balik kg xboleh.
doa dan tawakal jelah agar semua baik baik je kan.

pg td,i on fb,trus nmpk dorg ucap Al-Fatihah kat arwah BOB KUMAN.
i xtau yg dye dh meninggal.lg pon smlm tak tgk berita,so tak tau.
pagi ni baru tahu.Al-Fatihah buat arwah.moga ditempatkan bersama rohroh org beriman.
Amin.

tiada apa benda yg kekal di dunia ni kan.
kita semua akan pergi,cuma tak tahu je bila.
beramal lah kita selagi ada hayat ni,jgn lah berdengki sesama sendiri,
buang lah jauh jauh sifat jahat dlm diri,i sendiri hari hari cuba untuk memperbaiki diri.
moga Allah permudahkan jalan hambanya.

mlm td i rasa hati ni xsedap.dah lama rasa nya x menanges.
dh lama rasanya x bercakap dgn suami i dlm keadaan tersedu sedu dlm fon.
heee.mengadakan.tapi betul lah,bila kita jauh dgn suami,tiba tiba akan dtg satu perasaan.
perasaan ingin bersembang,bermanja,tiba tiba tiada dia di sisi,masa tu lah mula nk menanges bagai.
( sape paham perasaaan tu ) maybe sape yg PJJ paham kot.
tapi smlm i berjaya bertahan agar tak menanges.kalau boleh xnk bg suami i susah hati.
lagi pun harini dh nk balik ipoh.seronok!
moga perjalanan kami dilindungi Allah.Amin

heee gambar untuk harini.sok sambung entry Aussie ag.

21 comments:

Cik Muda said...

drive cafully.. Take a good care..!! Semoga selamat sampai kampung..!

shaFazie said...

rara nmpak chomeyy

ieda said...

takziah buat keluarga bob kuman ..
dan buat rara , semoga sihat selalu .. miss u dik , janji bb dan rara sihat sokmo yee ;)

careno said...

drive jgn laju2 n jgn langgar lobang... nnti terhentak... kalau boleh lapik tmpt duduk tu bg lembut skit... (mcm org tua lak bg nasihat... wakakaka)

lia fen said...

same la...dr bercinta smpai le nk kawen still pjj...ni pas kawen kang kene pjj lg..bile ntah nk dok same pn xtaw le..;(

S.n.Fariza said...

AL-FATIHAH untuk dia.

permandangan yg indah. suka

azam said...

semoga mendapat keredhaanNYa...insyaallah

Aeen said...

semoga selamat sampai ke ipoh yeh rara...drive carefully...:D

LiNda said...

take care Rara...ati2 drive ye..:)

Pok Amai-Amai said...

Ini namanye hati seroang bakal mommy. Sensitif n fragile. Apa yg penting, jaga diri baik2 tau?

puan.mila said...

Al fatihah untuk bob kuman..saya pun balik kg ptg ni tp berdua ngn hubby la..taking care dear, drive elok2 :)

Munnafendy said...

kesiannya rara...mmg masa tgh bbadan dua ni la sensetif n nak manja lebih kan? be strong rara =)

outbound training di malang said...

kunjungan gan.,.
bagi" motivasi.,.
Semua yang terjadi pasti sudah di atur oleh Tuhan.,.
di tunggu kunjungan balik.na gan.,.,

:: Riri-Fatieha ::~ said...

semoga selamat sampai ipoh...

diana said...

selamat memandu ye..hati2..

Farah Shamsudin said...

ibu preggy memang sensitif sikit..
drive safely ye dearr..

shedameor said...

yea, sheda rasa ape yang akak rasa. suami sheda pon jauh jugak. hehe

Yana Libra said...

wah, dah nampak baby bump..hehe..dah lama tak singgah blog ni..

moga selamat pulang ke kampung ye~~ :)

cik najihah said...

comel je akak

aimi said...

akk nie so sweet lah... tiap kali bce entry akk mst rse nk ngs gak :)

zulhilmi tempoyak said...

Al-fatihah untuk arwah smoga ditempatkan dikalangan orang yang beriman. InsyaAllah..

anda tu pun hati hati dalam perjalanan ye.. heee.. mcm skema lak ayt org ni.. ;p

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...