Image and video hosting by TinyPic

07 June 2012

Hatyai : Floating Market


hai.baru nk update cerita basi kan.
ala xpelah,sekurang2 nya update kan.hehehe.
ni cerita masa kat hatyai ritu.

layan lah pic kat floating market ni eh.




air dlm bekas ceramic, 2.50rm je.


dgn adik lelaki saya =)


ni lah rupanya dari jauh,b4 ni penah tgk dlm pic org je.
g sini sendiri baru dpt rasa best ke x best.




dlm acuan tu adalah telur puyuh.



aku ingat ni ikan bakar,rupanya otak otak



otak otak yg sgt besar,sedap dan pedas. 2rm je taw.


mini sushi~ comels kan!

summary, FM mmg best! makanan kat sini sume halal dan boleh dimakan.
harga pon murah,kalu korg g hatyai jgn lupa dtg sini.best!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. dah tak nampak lain dah.. yg nampak perut rara yg sudah semakin besar. cumil btol!

    ReplyDelete
  2. air dlm bekas ceramic tue unik lak..chomey :)

    ReplyDelete
  3. waaa ada jgk sushi versi hatyai?

    ReplyDelete
  4. wow.. syoknyer... akak air dlm tembikar tu kan... yang best leh pilih mcm2 jenis tembikar...

    ReplyDelete
  5. tak pernah gi...wahh murah2 eh

    eh dik kamu sgt chantek.suka la tgk maniss sejak peknen ni

    ReplyDelete
  6. akak teringin nak gi hatyai...dari thn lepas hantar proposal kat hubby tp smpi skrg lom approve...hahaha..

    rara makin cumel

    ReplyDelete
  7. amboi berjalan sakan baby dlm perut yer.. obersea saja dia. kekekeke

    ReplyDelete
  8. comey perut... dua2 sekali...hheee

    ReplyDelete
  9. bestnye berjalan2 sambil bershopping..hehe~ :)

    ReplyDelete
  10. nak g lah nak wt wishlist honeymoon ahhahaha =)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com