07 June 2012

Hatyai : Floating Market


hai.baru nk update cerita basi kan.
ala xpelah,sekurang2 nya update kan.hehehe.
ni cerita masa kat hatyai ritu.

layan lah pic kat floating market ni eh.




air dlm bekas ceramic, 2.50rm je.


dgn adik lelaki saya =)


ni lah rupanya dari jauh,b4 ni penah tgk dlm pic org je.
g sini sendiri baru dpt rasa best ke x best.




dlm acuan tu adalah telur puyuh.



aku ingat ni ikan bakar,rupanya otak otak



otak otak yg sgt besar,sedap dan pedas. 2rm je taw.


mini sushi~ comels kan!

summary, FM mmg best! makanan kat sini sume halal dan boleh dimakan.
harga pon murah,kalu korg g hatyai jgn lupa dtg sini.best!


12 comments:

Farah Shamsudin said...

dah tak nampak lain dah.. yg nampak perut rara yg sudah semakin besar. cumil btol!

Nadzirah K. said...

wow..syoknye dpt jalan2..:)

shaFazie said...

air dlm bekas ceramic tue unik lak..chomey :)

Munnafendy said...

waaa ada jgk sushi versi hatyai?

Pn. Sheila@CC said...

wow.. syoknyer... akak air dlm tembikar tu kan... yang best leh pilih mcm2 jenis tembikar...

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

tak pernah gi...wahh murah2 eh

eh dik kamu sgt chantek.suka la tgk maniss sejak peknen ni

pok amai-amai said...

Peh! Sy tergoda dgn otak2 tu.

AnneRaini said...

akak teringin nak gi hatyai...dari thn lepas hantar proposal kat hubby tp smpi skrg lom approve...hahaha..

rara makin cumel

THE LEKAT LEKIT STORY said...

amboi berjalan sakan baby dlm perut yer.. obersea saja dia. kekekeke

msredcheesecake said...

comey perut... dua2 sekali...hheee

Yana Libra said...

bestnye berjalan2 sambil bershopping..hehe~ :)

aimi said...

nak g lah nak wt wishlist honeymoon ahhahaha =)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...