Image and video hosting by TinyPic

08 June 2012

robotkah aku?

aku bukan lah sebuah robot yg dicipta untuk menjaga perasaan semua org.
aku hanya seorang hamba Allah yg diciptakan dgn izin Allah.

aku hanya mempunyai satu otak dan akal untuk berfikir,
tapi aku boleh lagi berfikir secara waras.
aku belum gila lagik untuk membuat sesuatu yg boleh memalukan org lain.

aku hanya insan biasa,fahamilah aku.
fahamilah apa yg ingin aku sampai kan.
bukan menuduh tanpa usul periksa.

salah aku ke? Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. abaikan...orang yg ckp takda bukti tu cakap x guna akal.menuduh jd satu racun dlm pergaulan seharian

    ReplyDelete
  2. Dr kite terlalu menjaga hati org, lebih baik kite jage hati keluarga, suam idan diri sendiri je. Jgn peningkan kepala.

    ReplyDelete
  3. tak perlu terlalu memikirkan org lain..huhU~

    ReplyDelete
  4. memang kadang kala kite penat melayan kerenah org yg buat kite mcm robot

    ReplyDelete
  5. kenapa ni kak ? sedih pedih je ?

    ReplyDelete
  6. tau xpe.. ingat kita ne transformers 3 ke.. hahaha..

    ReplyDelete
  7. sabar ye rara .. inilah lumrah hidup , adakalanya manusia nie memang bersifat menuduh melulu ..
    x per org buat kita .. kita istigfar banyak2 .. dan berdoa kekalutan dan prasangka itu berkesudahan ;)

    ReplyDelete
  8. sabar ye kak dont stress =)

    ReplyDelete
  9. sabar ya.byk hikmah kalau bersabar.manusia mmg mcm tu..

    ReplyDelete
  10. kesimpulan... muhasabah diri je baru leh tau salah atau tidak.. kami tak tau kecuali empunya badan dan Allah... hai kak safura, lama tak jengah sini.. ^_^

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com