Image and video hosting by TinyPic

19 June 2012

salah paham dlm entry!

maaf kalau ada yg marah pasal entry saya sebelum ni.
anda mungkin ada yg tersalah faham,maksud saya melayu dlm entry sebelum ni
bukan saya kata org melayu yg mengkhinati perniagaan tu.
maksud saya dlm entry tu selagi nama peniaga tu adalah melayu.
selagi peniaga yg berbangsa melayu.

saya pun xtau bangsa apakah yg mengkhianati perniagaan 
abg yg kedai terbakar tu.tapi saya x tuduh melayu,
saya cuma kata,kesian kepada peniaga melayu.

maaf diatas kesalah fahaman.
heee boleh ke ayat tu.pape jelah.
sorry eh =)
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. hahaha.. ape yg sy fhm tentang entry sebelom ni memang pasal melayu mengkhianati melayu.. hehe :)

    ReplyDelete
  2. tak ape. mira paham ape akak nak bagitahu.. :D

    ReplyDelete
  3. eh..cmne akak leh terlepas entri tu?
    jp nk baca..

    ReplyDelete
  4. bila syaz cuba bce entry rara tadi macam ok je x de part yg silap..bila bce btol2 baru perasan..hihi

    ReplyDelete
  5. biasalah kalau ade yg salah faham,perkara biasa dlm dunia penulisan.hatta andai ditulis dgn sejelas-jelanya pon ramai juga yang sengaja untuk tidak faham

    ReplyDelete
  6. alamak tersalah faham jgk sblm ni , tp skrg dh paham :)

    ReplyDelete
  7. Faham maksud rara dlm entry sbl ni....

    Faham juga macamana bole ada yg salah faham...

    ReplyDelete
  8. paham dgn kata2 harith tuu kekek ;)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com