19 June 2012

salah paham dlm entry!

maaf kalau ada yg marah pasal entry saya sebelum ni.
anda mungkin ada yg tersalah faham,maksud saya melayu dlm entry sebelum ni
bukan saya kata org melayu yg mengkhinati perniagaan tu.
maksud saya dlm entry tu selagi nama peniaga tu adalah melayu.
selagi peniaga yg berbangsa melayu.

saya pun xtau bangsa apakah yg mengkhianati perniagaan 
abg yg kedai terbakar tu.tapi saya x tuduh melayu,
saya cuma kata,kesian kepada peniaga melayu.

maaf diatas kesalah fahaman.
heee boleh ke ayat tu.pape jelah.
sorry eh =)

13 comments:

Taufiq Arifin a.k.a. Topimagine said...

hahaha.. ape yg sy fhm tentang entry sebelom ni memang pasal melayu mengkhianati melayu.. hehe :)

nuyui a.k.a miss YUI said...

hihi.terlepas entry tu la yui ni.

Lydia Miza(Aidyl Azim) said...

akak fhm apa yg rara cuba sampaikan

cheqna said...

jap nak g baca

mira maisara said...

tak ape. mira paham ape akak nak bagitahu.. :D

Pn. Sheila@CC said...

akak pun paham ngn entry tu...

pena rozie said...

hik3...

Yaya Azura aka Naz Azra said...

eh..cmne akak leh terlepas entri tu?
jp nk baca..

Syazlina Khairuddin said...

bila syaz cuba bce entry rara tadi macam ok je x de part yg silap..bila bce btol2 baru perasan..hihi

Harith Iskandar said...

biasalah kalau ade yg salah faham,perkara biasa dlm dunia penulisan.hatta andai ditulis dgn sejelas-jelanya pon ramai juga yang sengaja untuk tidak faham

fizafantagirO said...

alamak tersalah faham jgk sblm ni , tp skrg dh paham :)

msredcheesecake said...

Faham maksud rara dlm entry sbl ni....

Faham juga macamana bole ada yg salah faham...

ieda said...

paham dgn kata2 harith tuu kekek ;)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...