Image and video hosting by TinyPic

12 July 2012

kalau DUDA pun laki IRMA HASMI tu apa masalah nya?

huh! maybe ramai yg dh tau pasal kes ni kan.
pasal banyak blog gossip yg cite pasal suami Irma skrg ni DUDA.
i cuma nk sentuh sket lah pasal manusia dan masyarakat kita ni.
apa lah masalah masyarakat kita ni eh.org dh elok elok kawen,
bahagia,serasi,berjumpa di rumah Allah lagik.dan terus nikah
dh ok lah tu.then nk jugak korek lg latar belakar org tu.

ok lah fine kalau kata laki Irma tu DUDA.
tapi apa masalah nya,Duda kot! bukan laki org.
manusia ni x habes habes nk cr masalah kan,
benda yg bukan masalah sibuk nk dijadikan isu besar.
padahal bukan ada kena mengena dgn hidup dorg pon.
kesian kat Irma,mst skrg ni tgh bulan madu pon x tenang.
sibuk nk fikir jawapan apa nk bg ke media lepas balik Mesia nt.

Foto Perkahwinan Pertama Suami Irma Hasmie Tersebar

baik lah korg jaga hal dlm kain korg sendiri
dari nk jaga hal dlm kain org,org tu dh bahagia dh.
apa lagik lah yg korg ni x puas hati! huh x paham aku.

kenapa aku pulak yg emo?
yelah mana aku x emo,bila artis beranak anak luar nikah
korg bising bising,bila org kawen elok elok,
dgn cara elok pon korg kecoh gak.xpaham!

haisssshhhhhhh~ sabo jelah kan!
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

39 comments:

  1. itu laaa...kalo duda ape kes nyer???

    ReplyDelete
  2. btl, apa mslhnye klu duda sekalipun.. klu laki org pun, n dpt persetujuan isteri pertama, ia tetap xslh.. ni la sikap org malaysia, suke sgt jg tepi kain org lain, suk sgt fkr negatif.. serba xkena di mata diorg pdhal diri sendiri pun byk xbetul..

    ReplyDelete
  3. dah nama pun artis... Benda dalam kain pun peminat nak kepochi. Lagi2 bila blogger2 / website yang suak korek cerita artis pastu citer pung pang .. bergosip takdak faedah bukak aib orang !

    ReplyDelete
  4. lebih baik duda daripada laki orang.

    ReplyDelete
  5. sabo rara sabo...mmg mulut manusia neh segelintir lah kan x suka tgk kebahagiaan org lain...mcm2 hal...sabo ye rara tarik nafa...

    weeeee julia pun x basuk lagi baju baby tau rara...mmg dh niat sabtu neh nekad kena pulun basuh baju baby....ahhahaha angkut sekali walidnyer masuk bilik bb tlg mama nak hias bilik santek2...jum rara...jum! :)

    ReplyDelete
  6. sokong kak rara ! duda pown ape masalahnyer..ni kan ketentuan Tuhan..masyarakat kiter ni mentaliti xpenah berubah..hishhhh nk emo jgk !!

    hik hik..

    ReplyDelete
  7. Orang kita ni suka sangat cari salah silap yang dah lepas. Duda ke laki orang ke even bujang pun akan jadi maslaah. Ada je yang tak kena. Yang dh lepas dah la. Masalah je diorang ni kan.

    *Ter emo jugak. Haha

    ReplyDelete
  8. kita xboleh nak puaskah hati semua org kan rara..lagi2 yg mulut tempayan..mana boleh tutup..xpe la,kita doakan je rmh tangga diorg..

    saila tau ni pun dr blog rara.

    ReplyDelete
  9. betul la... tak kisah la duda janji bukan suami org, tak rampas hak org len kan?

    ReplyDelete
  10. org kaki sebok nie mmg xbole dilayan..tq gossip nie..i pun br tau..

    ReplyDelete
  11. dah jodoh dia kan. sebok je lahai ni mesti keje wartawan ni haha tetiba emo kt wartawan plak :p

    ReplyDelete
  12. mentaliti rakyat malaysia ataupun senang cakap..Melayu..mmg suka sibuk hal orang..apa salah doakan yang terbaik utk pasangan ini..klu duda pun ada dosa ke? mcm dulu lisa nak kawen ngan yusry..pun kecoh juga..adei..janji dorg happy..aman bahagia..dahlah kan..semua org ada kisah silam..yang lepas biarlah lepas..Allah pun kata..klu boleh soroklah aib kita sendiri..ni sibuk pulak cr aib orang..pathetic la..

    ReplyDelete
  13. org malaysia mmg cmni.. tu pon nak heboh..dah namanya artis..biase laa

    ReplyDelete
  14. manusia mulut memang tak reti diam ....

    ReplyDelete
  15. betul tu, apa lah masalahnya.. emmm..manusia..manusia..

    ReplyDelete
  16. stail takleh tengok orang bahagia kut dey ol tu :)

    ReplyDelete
  17. kecian dorg kan..itu pun nak kesah..haish

    ReplyDelete
  18. Tu manusia yg kuat hasat dengki memang Akan cari je keaiban or kesalahan org... Tak faham dgn spesis manusia mcm ni... Salam kenal... Follow u..

    ReplyDelete
  19. HURM...MMG DUGAAN LA UTK SUAMI ISTERI AKA IRMA N HUSBAND DIA...TAKPA...JANJI MEREKA BERDUA BAHAGIA...

    ReplyDelete
  20. baru tau ni..tapi takde hal. semua tu cerita lama..ni bukak lembaran baru.

    ReplyDelete
  21. agree with u....biarlah duda pun, bukan ada salah kat situ.....semoga irma tabah.....

    ReplyDelete
  22. mulut manusia mmg mcm tu la...semuanya tak betul dimata mereka...

    ReplyDelete
  23. tu la pasal..manusia ni mcm2 kan,biarla org tua bahagia,duda pun apa masalahnya,mungkin itu jodoh yg terbaik utk dia..kita bukan tahu,Allha yg menetukan segalanya kan..

    ReplyDelete
  24. yela erkkk ekekek
    biasalah nama pun manusia dik
    x pernah puas .. ;)

    hurmm dia kawin masa nie tgh mudee layie kan .. biasalahhh anak org kaya biasanya x fikir apa2 bila bercinta .. tahu nak kawin aje .. haa bila kawin hurmmmm
    apa2 punn harap kali nie dia boleh jaga irma baik2 .. kalau tidak .. kasi libassss sama diaaaa muahhaha ;)

    ReplyDelete
  25. hurmm janji bukan laki orang sudah...

    ReplyDelete
  26. yang dok korek cerita lama laki si irma ni mesti dah tak de kerja lain..tak pun dia jeles...

    ReplyDelete
  27. betul sgt2 lah!
    biaselah tu orang Malaysia ni.. ade je orang lain x betul nye, die je yang betul.. jodoh semua Allah yg tentukan, lg pon tgk dorang bahagia sgt sgt kan :)

    ReplyDelete
  28. i'm thinking the same thing too!!! high five mommy heheh..nie kes wartawan sibuk nk propa sana sini..kawen dgn duda salah, kawen dgn laki org salah, kawen dgn ex org salah, kawen dgn org bujang pun salah..dah tue kawen dgn sape yg bolehnye..pfttttt

    ReplyDelete
  29. duda pj hensem.. baik.. apa salahnya. Kalau duda kena cr janda je ker?? Jeles la tu.. elok la Irma nikah dgn duda tu dr Si Ex dia dulu. at least.. lebih baik kot.

    ReplyDelete
  30. hish..media pun satu hal gak..saja nk lagakan org..cite2 gosip ni mcm melodi..propaganza tu sume nk korek aib org pastu sebar..keja terkutuk!

    biarla dorang kawin elok2..sebok lebih2..pastu kalo hal org kena ragut smpai mati tepi jalan sekor pun xtolong tang tu xnk pulak sebok2..sume pakat lalu tgk sampi mati makcik tu..

    org malaysia dh xde hati perut!

    ReplyDelete
  31. apa salahnya kalau duda...mulut manusiakan...:)

    ReplyDelete
  32. mulut manusia mmg susah nk kite tutup kak

    ReplyDelete
  33. dah lame da keyword naik pasal redza ni..tu la..mesti gigit jari ex wife dia,..Allah dah bagi kan. yg manusia pun hai

    ReplyDelete
  34. laki si iema ni hensem betul ar..;p

    ReplyDelete
  35. As salam Rara,

    Akak suka hubby Irma ni sb die hensem kan ;)))

    Sb tu kot rmai yg jeles gitu..ahaks! :))

    ReplyDelete
  36. tahla derg ni, ske je cari mende tak baik dlm diri org lain.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com