Image and video hosting by TinyPic

07 December 2012

bila ibuu demam

selama aku preggy 9 bulan.aku xpenah demam.Alhamdulillah.sepanjang preggy kan princess.aku xde alah yg teruk.anak pon elok jee.dan lepas bersalin pon banyak urussan aku dipermudahka.cuma stress bila anak aku kuning teruk.yg lain lain sume Alhamdulillah.lepas cucuk pun princess x demam sgt.cuma dedor dedor jee.


tapi aku pulak skrg ni dedor dedor nk demam.tekak sakit.bersin and batuk.sume gara gara durian.aku mmg gila durian.ritu dpt mkn durian x ingat dunia.last last sakit tekak membawak ke demam neh.huh sian aku.bila batuk tempat operate aku sakit sgt.x sakit sgt lah.cume sakit mcm nk terbukak jahit aku.nk batuk slow slow xboleh.sbb bila dtg rasa nk batuk tu mmg xleh jangka.


tp yg paling kesian kat aku bila mak aku x bg cium anak.mak aku kata jgn cium princess.nanti jangkit.kalo nk susu.susukan je.jgn cium cium.hahaha sian aku.tp kdg kdg aku cium gak.gila ko xnk cium anak sendiri.mana boleh beb.tambah ag bila anak ko sengih sengih senyum kat ko.xkn lah xnk cium kan

hahaha.tp bila aku cium x bau pape pon.sbb deria bau aku hilang sbb selsema.dh x dpt cium bau acam acam anak aku tu.rinduuuu sgt...


xpelah anak.nt ibu dh sihat.ibuu nk gomol gomol awak sampai awak marah.hehehe.


#laki aku kata lepas aku sihat dye nk beli sebakul durian kat aku.haaaa besttt nyeeee


Published with Blogger-droid v2.0.4
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

17 comments:

  1. Aloh..aloh..mamanya pulak demam..cpt smbuh ye sis..nti berjgkit kt princess..huhu

    ReplyDelete
  2. sebakullll youuu...haaa mkn puas2 rara...tomei lah bb rara...rambut lebat...:)

    ReplyDelete
  3. ye rara , jgn cium sgt .. nanti risau berjangkit ngan bb ..

    alor2 comelnya pewincess .. ada wajah ayah lahh dah besar sikit nie !

    ReplyDelete
  4. moga rara cepat sembuh..shari xcium anak mna leh tahan kan..hehe

    ReplyDelete
  5. Kalau kite demam...kerane anak cecepat makan ubat nk kasi sihat kan...:-)

    ReplyDelete
  6. Kalau kite demam...kerane anak cecepat makan ubat nk kasi sihat kan...:-)

    ReplyDelete
  7. ritu pn demam x maen pn ngan ank...bg susu je..pastu mak tlong jge...huhuhu...sedeyh

    ReplyDelete
  8. cepat sembuh rara haha takut kite baca bile awak batuk nak terbuka jahitan isk

    ReplyDelete
  9. bila boleh jumpa si kecik tuuuuuu. hehe

    ReplyDelete
  10. mintak2 la tak jangkit ke anak..jaga baik2 rara..kesian kat anak..mikhail batuk dan selsema masa umur sebulan lebih..sampai nangis akak tengok dia batuk tau..sampai berdoa mintak penyakit tu pindah kat akak..
    sampai sekarang akak cukup jaga tak nak ada sapa2 dalam umah ni batuk atau sakit.sebab tu sampai sekarang akak belum bawak mikhail keluar jalan2 tempat ramai orang.klu pi klinik dok tersorok2 sikit tempat yang tak de orang tu..suami dan maisara pun kalau balik dari mana2 akak suruh terus pi mandi.

    nak demam ke batuk ke,selsema ke,tunggu la besar2 sikit..sekarang ni tak nak...

    ReplyDelete
  11. sebakul ek..... nt sakit tekak lagi =)


    eh sme lah muke akk dgn ank akk =)

    ReplyDelete
  12. moga cepa sihat! eh, dh beranak ye? tahniah! lama x jnguk sini. hehhee

    ReplyDelete
  13. Kita sama penggila durian.. Sampai demam2 kepanasan over dose makan durian pun tetap gagah mencekik.. Hehehehe..

    ReplyDelete
  14. uishhh bahaya rara mkn durian byk2.. rara kan baru 3 bln lebih lps pantang.. mkn sikit2 je..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com