07 December 2012

bila ibuu demam

selama aku preggy 9 bulan.aku xpenah demam.Alhamdulillah.sepanjang preggy kan princess.aku xde alah yg teruk.anak pon elok jee.dan lepas bersalin pon banyak urussan aku dipermudahka.cuma stress bila anak aku kuning teruk.yg lain lain sume Alhamdulillah.lepas cucuk pun princess x demam sgt.cuma dedor dedor jee.


tapi aku pulak skrg ni dedor dedor nk demam.tekak sakit.bersin and batuk.sume gara gara durian.aku mmg gila durian.ritu dpt mkn durian x ingat dunia.last last sakit tekak membawak ke demam neh.huh sian aku.bila batuk tempat operate aku sakit sgt.x sakit sgt lah.cume sakit mcm nk terbukak jahit aku.nk batuk slow slow xboleh.sbb bila dtg rasa nk batuk tu mmg xleh jangka.


tp yg paling kesian kat aku bila mak aku x bg cium anak.mak aku kata jgn cium princess.nanti jangkit.kalo nk susu.susukan je.jgn cium cium.hahaha sian aku.tp kdg kdg aku cium gak.gila ko xnk cium anak sendiri.mana boleh beb.tambah ag bila anak ko sengih sengih senyum kat ko.xkn lah xnk cium kan

hahaha.tp bila aku cium x bau pape pon.sbb deria bau aku hilang sbb selsema.dh x dpt cium bau acam acam anak aku tu.rinduuuu sgt...


xpelah anak.nt ibu dh sihat.ibuu nk gomol gomol awak sampai awak marah.hehehe.


#laki aku kata lepas aku sihat dye nk beli sebakul durian kat aku.haaaa besttt nyeeee


Published with Blogger-droid v2.0.4

17 comments:

Puan Ira said...

jgn mkn durian byk2..

Chekgu Azrine said...

Aloh..aloh..mamanya pulak demam..cpt smbuh ye sis..nti berjgkit kt princess..huhu

With Julia said...

sebakullll youuu...haaa mkn puas2 rara...tomei lah bb rara...rambut lebat...:)

ieda said...

ye rara , jgn cium sgt .. nanti risau berjangkit ngan bb ..

alor2 comelnya pewincess .. ada wajah ayah lahh dah besar sikit nie !

puan.mila said...

moga rara cepat sembuh..shari xcium anak mna leh tahan kan..hehe

Aty_Fared said...

Kalau kite demam...kerane anak cecepat makan ubat nk kasi sihat kan...:-)

Aty_Fared said...

Kalau kite demam...kerane anak cecepat makan ubat nk kasi sihat kan...:-)

baby lydia said...

comey princess akk ^^

adnil linda said...

ritu pn demam x maen pn ngan ank...bg susu je..pastu mak tlong jge...huhuhu...sedeyh

Ila Aqilah said...

cepat sembuh rara haha takut kite baca bile awak batuk nak terbuka jahitan isk

miss farhah said...

bila boleh jumpa si kecik tuuuuuu. hehe

diana said...

mintak2 la tak jangkit ke anak..jaga baik2 rara..kesian kat anak..mikhail batuk dan selsema masa umur sebulan lebih..sampai nangis akak tengok dia batuk tau..sampai berdoa mintak penyakit tu pindah kat akak..
sampai sekarang akak cukup jaga tak nak ada sapa2 dalam umah ni batuk atau sakit.sebab tu sampai sekarang akak belum bawak mikhail keluar jalan2 tempat ramai orang.klu pi klinik dok tersorok2 sikit tempat yang tak de orang tu..suami dan maisara pun kalau balik dari mana2 akak suruh terus pi mandi.

nak demam ke batuk ke,selsema ke,tunggu la besar2 sikit..sekarang ni tak nak...

aimi adilah said...

sebakul ek..... nt sakit tekak lagi =)


eh sme lah muke akk dgn ank akk =)

najihahfara said...

semoga cepat sembuh kak

Cik tikah said...

moga cepa sihat! eh, dh beranak ye? tahniah! lama x jnguk sini. hehhee

Misz Mieza said...

Kita sama penggila durian.. Sampai demam2 kepanasan over dose makan durian pun tetap gagah mencekik.. Hehehehe..

mas saari said...

uishhh bahaya rara mkn durian byk2.. rara kan baru 3 bln lebih lps pantang.. mkn sikit2 je..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...