Image and video hosting by TinyPic

11 December 2012

mesin jahit ku!

lama dh aku idam idam kan mesin jahit ni.
akhirnya dpt jugak.beli kat singer.hehe.heavy duty lagi.
kalo nk potong sua jeans pon boleh.xyah hantor kedai dh.
aku mmg dh lama nk mesin jahit ni.nk beli,tangguh tangguh.
tapi last last dpt.mmg org kata kan,bila kite bersabar ni,
banyak ganjaran yg kite dpt lepas tu kan.

sepanjang aku bercuti panjang ni,
banyak benda yg aku rasa aku dh pandai buat.
aku pandai masak,pandai buat kek,
pandai jaga anak,pandai layan suami.hehehe.
best taw cuti lelama ni.but kdg kdg aku rasa
mcm bosan gak.tp xpelah,bukan sng nk dpt
merasa cuti lama cm ni.so manfaatkan lah.

so,dh ada mesin ni,aku nk blaja menjahit.
kat rumah aku ni ada makcik ni jahit baju,
dan boleh mengajar menjahit gak.so boleh lah belajar ngan dye.
g pagi pagi time anak tidur ag,so senang lah.
tp masalah nya boleh ke aku bangun pg.
hahaha.

takpelah.slow slow lah.buat apa kelam kabut kan,
janji mesin jahit dh ada,yeay! suka!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. bestnya..mesti mhl kan rara..brp price?

    ReplyDelete
  2. Boleh lah tempat kat rara pasni.. hehehee

    ReplyDelete
  3. Assalamualaikum . Ada benda yang Faie nak bagitahu . Sila ke sini : http://cikanehtapicute.blogspot.com/2012/12/ini-entry-penting.html

    ReplyDelete
  4. wahh,rara dh ada mesin jahit..tahniah2! saila pun teringin sejak bt keja diy ni..dpt yg mcm rara pun best ni..hehe ;D

    ReplyDelete
  5. As Salam rara..lame x singgah sini..blog dh berubah rupa ye..hehe..best la dah ada mesin jahit sendiri..boleh diy pyjama anak nanti..

    ReplyDelete
  6. yay, dh blh amik upah menjahit lak pasni..

    ReplyDelete
  7. wahhhhhh
    me duk nk beli tapi x tercapai lagi
    sedih!

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com