Image and video hosting by TinyPic

31 January 2013

Pure marine collagen gred AAA sedap ke?!

Kalo kat fb tu ngah meletop2 satu satu product.aku ni x kurang jugak gediknya nk mencuba.tambah2 bab yg boleh mencantikkan dan yg mengorgeose kan aku.hahhhhha.ini sume POYO! skrg kan tgh malatop pure marine collegen ni.so aku pon xnk lah ketinggalan mencuba.ada akk kat fb tu jual kat aku sekilo rm55.aku xtau lah ada jual 100gram.aku bantai beli 1kilo.tp xpe.leh tahan 4bulan.

Aku masak PMC td.tp aku rendam dr smlm.masa rendam tu kembangnya semangkuk.then baunya.haishhhh korg jgn lah hidu ye.boleh hilang selera mkn.tp MIL aku selamber je mkn mentah cm tu.dye kata x rasa apa.hehe.bila skali tgk mcm sotong pon ada.

Lepas rendam aku basuh and masak atas api.masa masak tu aku tinggalkan.pas tu aku g kacau.rupanya PMC ni dye cair.mcm kita masak agar agar.sama je.lepas sejuk tapis lah.masa tapis tu bau nya.Ya Allah.hanyirrrrr.mcm aku ngah rebus ikan nk buat laksa lak gayanya.tp lepas aku campurkan sunquick.bau hanyir tu hilang.heee lega sket.

Td aku dh try mkn sesudu.mmg mcm agar agar.lembut gila.and xrasa apa.rasa sunquick je.and x hanyir pon.tp aku take time nk telan sbb terasa rasa hanyir masa masak td.tp ok je.so nk mkn 2 minggu.nk tgk kulit best ke x.hehehe.

Sekian.quick review pmc.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. oooo murah jugak ek..sy ade nmpak yg mahal, baper gram ntah tp harge rm200..huii, tp xtau la betul ke idak pure punya ke campur punya..teringin nak beli nk bg kat adik bongsu

    ReplyDelete
  2. Nanti kalau berkesan review eh :)

    ReplyDelete
  3. hei lm nye xmuncul ye?? rindu nk baca entri2 awak. Hihi nti update ye cmne try ni. sbab igt nk try gk. cuma takut2 lg :)

    ReplyDelete
  4. nasib baik letak sunquick..hehe nt jgn lupa updte prkmbangannya..hehe

    ReplyDelete
  5. rasanye yg purle gredd AA..dya pun dh mkan..ni dah masuk masak yang kali -2..rasa nye memnag de bau but bile dicampur dgn kordial.de kurang sikit..dya makan baik tuk diri sendri,kurang dapat sakit,selsema,tido pn lena,sakit2 sendi berkurangan..yang kaler kuning pun dah makan..klu kuning tuk kcantikan..dua2 pmc baik semuanya..jgn lupe sapu masker lebihan tapisan tue..tegang tau ^^

    ReplyDelete
  6. mahal tu..ad yg ag murkah.100gram 20hengget je.tp kt sabah ni leh dapat sekilo 14hengget je... :)

    ReplyDelete
  7. sy pernah makan tapi x boleh terima haha. sy pakai kat muka je.

    ReplyDelete
  8. ibu erna makan pmc ni. ibu bg testimoni best :)

    ReplyDelete
  9. ida makan, campur dgn minuman, kadang2 buat masker.... hiihihih

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com