Image and video hosting by TinyPic

06 January 2013

Syurga cinta kami

Tiada apa lg yang aku mahukan lg didunia ni selain kesayangan kesayanganku ada di sisi.suami ku! Insan yg paling banyak berkorban untuk melihat kami bahagia.kami tersenyum lebar.walaupun bukan rumah banglo 2 tingkat yg disediakan untuk kami.tp kami tetap bersyukur.walau banyak dugaan yg mendatang.lepas satu satu masalah yg dtg.suami aku tetap boleh tersenyum.tiada siapa yg akan menjadi suami setabah kamu wahai suami ku.walaupun aku kdg kdg moody,maafkan lah aku.aku tetap menyanjungi kamu setinggi tinggi alam selepas Allah.aku sayang kamu wahai suami ku.

Tanggal 4/01/2013 menginaplah kami dirumah baru.rumah yg dibeli atas nama suami aku.Alhamdulillah.rumah teres setingkat jd rumah rasmi kami.kami stilk keje kl.tp rumah tu mak aku yg duduk.banyak dugaan nk masuk rumah ni.tp diatas ketabahan suami aku.segalanya dipermudahkan.Amin.satu permulaan yg gembira sekali tahun 2013.moga segala perjalanan kami dipermudahkan lg.Amin.

Princess dh nk masuk 4 bulan.banyak akai and dh bijak.seronok tgk perkembangan anak.tp yg x seronok bila nk kena masuk keje dh.sedih.ahhhhh malas pk pasal keje ag.just nk enjoy dh moment wif princess dulu.yeay! Gudnyte love ♡♡♡

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

10 comments:

  1. moga princess membesar dgn sihat ^^

    ReplyDelete
  2. Besnya dpt duk umah baru. Mak boleh tengok2 kan rumah.

    ReplyDelete
  3. eh..template tukar lg..
    berat hati kan tinggalkan anak nak pergi keje...

    ReplyDelete
  4. Buat kenduri rumah baru dah ke rara?

    ReplyDelete
  5. seronoknye bce story kak rara ni. rasa cm x sbar nak kwen. eh. haha.
    semoga berbahagia dengan suami & anak tercinta ! :)

    ReplyDelete
  6. Alhamdulillah, rezeki anak kan .. pasni boleh berdikari

    ReplyDelete
  7. alhamdulillah..
    tahniah dah ada rumah baru...hehehe..selamat mengemas dan menghias rumah ye..slow2..nanti tak sedar dah lengkap semuanya...


    p/s : bila ada rumah sendiri rasa dewasa kan...?hahahaha...baru tahu mcm mana peningnya mak ayah kita masa pindah umah..mana nk pikir colour cat, perabot, langsir..grrrrr...!! :)

    ReplyDelete
  8. alhamdulillah... rezeki rumah sndiri tercapai..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com