Image and video hosting by TinyPic

20 February 2013

Fizz Fairuz PUTUS TUNANG?

pergghhhhhh seminggu tunang dh putus,
yg penting, puncanya sbb tunang dye tu
ISTERI ORANG!

whoaaaaaaaa.
aku mmg xsuka gossip artis ni,
tp pg pg bukak hot FM,
topik pagi ada kaitan dgn fizz fairuz.

kononnya Fizz ni di guna guna,
selama setahun.
dan dye sendiri pon x sedar apa yg dye lakukan.
dan masa hari pertunangan tu,
dye kata,mcm mcm perkara jd,
dan dye penah ckp kat kwn dye yg dye
" x nak tunang "

whoooaaaaaaaa.
kesian dye,tulah,
kalau dgn almy nadia ritu mst ramai yg suka.
now,mst ramai yg tepuk tangan.

#02 Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz & Azlyn Mallesia - ROTIKAYA

sape ada dgr hot fm?
betul x info aku ni?

yang aku pelik nya,
pompuan tu xtakut ke dgn status dye.
mak pak dye xtau ke yg anak dye tu isteri org.
dan nk tunang dgn org lain.
duhhhhhhh hukum mana yg kau ikut ni.
isteri org leh tunang dgn org lain.
ich.
pelik lah aku org org zaman skrg ni.

#04 Gambar Sekitar Majlis Pertunangan Fizz Fairuz & Azlyn Mallesia - ROTIKAYA
cantik orgnya kan.

so balik lah ke pangkuan suami,
mintak maaf lah kt suami.dosa tau.
hehehe.
pandai je aku nk nasihat org.

ok lah.bai!
nk buat keje.

p/s : kalau info aku salah,betulkan eh.heee.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. Terus-terang, sy tatau pun Fizz Fairuz tu dah takde pape hubungan dgn Almy Nadia.

    Mmmm...

    ReplyDelete
  2. kita pon ada dgr kt hot fm..
    mungkin sume yg terjadi ini ada hikmahnya..

    ReplyDelete
  3. ada bc kata bini kedua..kwin kat siam.. mybe sbb tu fmly pom tak tau status anak dia.

    ReplyDelete
  4. i noe bout her from a to z...mmg dosa..tp die xpnh dpt hak sbg seorg isteri..lg kesian..laki tu xnk ceraikan die..tp die idup aturkn diri die sndrik..die pn nk rasakan kbhagiaan..cume tlalu cpt die putuskan utk btunang..tak ikut hukum bagai...tu mgkn silap die..papepun dlm dunia ni bkn die org ptama buat..rmai lg..cume die btunang dgn artis tu yg kecoh kot..

    ReplyDelete
  5. nk glamer kot tu yg tng ngan retis...

    ReplyDelete
  6. Peerrgghhh...gitu la pulak...haaiihh..kalau tak tau hukum hakam mcm tu lah..hurrmmm...

    ReplyDelete
  7. pmpuan tu pun xtau malu gak..gatal sgt...dah ade laki nk cari orang lain..huh

    ReplyDelete
    Replies
    1. Masalh skrg ni..fizz fairuz yg brbohong.

      Delete
  8. ish2..tak de otak kot..tu yang tak boleh nak pikir mana salah mana betul artis ke,orang biasa ke kalau ada benda salah gini tetap kita kena ambik peduli.jangan fikir sebab dia artis je semua oramg nak bising..

    ReplyDelete
  9. hukum Allah..
    apa yg jahat akan terbukti dgn cepat!

    ReplyDelete
  10. Dgr kat radio pg tadi...terkejut! 'hukum karma' bak kata Almy Nadia.


    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com