13 February 2013

hari pertama sendirian

4.14 pm, aku menanti masa nk balik je ni.tepat kul 5pm jap g,
memecutlah aku keluar,nk BALIK! amik anak aku.
renduuuu syangat!

harini aku dh mula hantar anak aku sendiri kat nursery,
aku bangun pg mcm biasa,kul 6am,mandi,solat,siap,
angkat anak letak bawak,mkn collagen,eceeeehhhh
then keluar umah.even suami aku ada rumah rini,
aku mmg nk buat sendiri,senang sok suami aku
dh balik lumut x lah kekok aku nk buat sume sendiri.

jap g pon aku nk g amik anak aku,
xsbr nyaaaa.nk tgk muka dye,nk tgk dye gelak.
haisshhh lah anak.knp lah kamu sgt lah mempengaruhi ibumu.

suami aku pulak dh naik bus balik lumut kul 3.15pm td.
sabtu ni jumpa pulak.tp mst rasa kejap je,sabtu,ahad dh balik.
xsbr nk tunggu suami aku keje KL,xsbr rasanya nk menjalani
kehidupan sebagai sebuah keluarga yg lengkap.

ok lah.naik tapi panjang panjang pon maleeessss,
nk habiskan masa je ni.bye!

5 comments:

mOoN said...

tak puas main ngan anak kan bila dah start keja ni.. huhu.. kadang smpi umah anak dah nak sambung tido lagi.. sok pagi bangun ulang balik rutin harian tu..

nuyui a.k.a miss YUI said...

anak anugerah tak ternilai kan kak..

diana said...

Semangt rara!!!semangat!!!

Hehe..

erna said...

rasa macam baru je rara cite pasal iman lahir ke dunia. skrg dah mula keje.....

Asz Miza said...

you can do it Rara..hehehe.. i pn memula nk anta anak ke nursery rasa sedih sangat..in fact sampai skg pn klo anta sedey..tp nk buat camne..kita kena kerja..hehehe..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...