22 February 2013

Kek PELANGI panjang!



aku dh lama nk try buat kek pelangi ni.
tp masalahnya xterbuat buat.
renyah cara buat kek pelangi ni.
banyak step.
bahan pon banyak.
kalau nk senang,
xyah buat,
beli je.hehehe.

tapi cantik kan kek yg ni.
terliur.haish!

eh rini jumaat,jom g jalan! rehat panjang.

20 comments:

diana said...

untuk berthdy budak2 boleh la ni...

diana said...

untuk berthdy budak2 boleh la ni...

Hasrina said...

wahhhhhh i wantt .....

SweetLikeWhat said...

dah pernah makan dah kek ni..dap tapi takleh mkn byk..muak..huhu

Nursaila Norman said...

nangis2 mkn kek ni..huhu!

Ibu Lala said...

Betul tu. sy klw leceh nk buat sanggup beli je..tak kose nk buat..

mOoN said...

huk...terliur tengok.. huhu

♥ Wina ♥ said...

hebatlah pada mereka yang boleh buat

wina nie tak pernah baking seumur hidup ehehehe

rara mesti boleh! :)

eB said...

btl tuh... eB bli jerk la sok.. hik3

Munnafendy said...

teringin gak nak mkn ni.smlm pi kedai kek konon nk bli kek pelangi..tp tup2 nmpk red velvet pulak...rembat red velvet dlu! next time kita g lg..hehe

Aien Alien said...

kek pelangi ni kalau yang betul2 rajin je nak buat. hehe...sebab macam renyah kan.


saya pun kalau rajin pun..rajin beli jelah. :D

Nurzakiah Hanum said...

panjangnya :)

are_lin@yu said...

cantiknya kek..

With Julia said...

Cantikklahhh rara...weeeee kalo buat kek besday anak umur setahun nanti lg sure best kan...mana nk cari kek pelangi serupa mcm aka pelangi ek hehhe...tp mmg cantik

cikpingu said...

waaaahhh cntik blog baru... :)

amboiii sedapnye kek pelangi..
sng beli je la kot..kiki.. kang bperang ngn anak klu nk wat ni..

Ratu Hatiku said...

panjangnya..bape org besday la agknya kan hihihi

Syaz Rozelt said...

nampak sedapp & cantiknyeee kek pelangi nie....

najihahfara said...

sy memang mengidam nak makan kek pelangi ni huhu

ArELeEz said...

leez mmg jenis b'chenta bnyk klu bab2 nk wat kek/kuih. hu3.. keinginan ade tp, execution ke laut semedang. owh3..

ct kektus said...

kite pon teringin nak buat ! tapi, malas. hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...