Image and video hosting by TinyPic

22 February 2013

Kek PELANGI panjang!



aku dh lama nk try buat kek pelangi ni.
tp masalahnya xterbuat buat.
renyah cara buat kek pelangi ni.
banyak step.
bahan pon banyak.
kalau nk senang,
xyah buat,
beli je.hehehe.

tapi cantik kan kek yg ni.
terliur.haish!

eh rini jumaat,jom g jalan! rehat panjang.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

20 comments:

  1. untuk berthdy budak2 boleh la ni...

    ReplyDelete
  2. untuk berthdy budak2 boleh la ni...

    ReplyDelete
  3. dah pernah makan dah kek ni..dap tapi takleh mkn byk..muak..huhu

    ReplyDelete
  4. Betul tu. sy klw leceh nk buat sanggup beli je..tak kose nk buat..

    ReplyDelete
  5. hebatlah pada mereka yang boleh buat

    wina nie tak pernah baking seumur hidup ehehehe

    rara mesti boleh! :)

    ReplyDelete
  6. btl tuh... eB bli jerk la sok.. hik3

    ReplyDelete
  7. teringin gak nak mkn ni.smlm pi kedai kek konon nk bli kek pelangi..tp tup2 nmpk red velvet pulak...rembat red velvet dlu! next time kita g lg..hehe

    ReplyDelete
  8. kek pelangi ni kalau yang betul2 rajin je nak buat. hehe...sebab macam renyah kan.


    saya pun kalau rajin pun..rajin beli jelah. :D

    ReplyDelete
  9. Cantikklahhh rara...weeeee kalo buat kek besday anak umur setahun nanti lg sure best kan...mana nk cari kek pelangi serupa mcm aka pelangi ek hehhe...tp mmg cantik

    ReplyDelete
  10. waaaahhh cntik blog baru... :)

    amboiii sedapnye kek pelangi..
    sng beli je la kot..kiki.. kang bperang ngn anak klu nk wat ni..

    ReplyDelete
  11. panjangnya..bape org besday la agknya kan hihihi

    ReplyDelete
  12. nampak sedapp & cantiknyeee kek pelangi nie....

    ReplyDelete
  13. sy memang mengidam nak makan kek pelangi ni huhu

    ReplyDelete
  14. leez mmg jenis b'chenta bnyk klu bab2 nk wat kek/kuih. hu3.. keinginan ade tp, execution ke laut semedang. owh3..

    ReplyDelete
  15. kite pon teringin nak buat ! tapi, malas. hehee

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com