Image and video hosting by TinyPic

18 February 2013

Kuala Lumpur.Hujan.Jem

Minggu lepas mmg best.g keje balik keje xjem.
Tp start minggu ni mmg jgn mimpi lah nk
Sampai rumah kul 530pm.
Mimpi disiang hari ye kwn kwn.
Td tibe tibe kul 4 lbh hujan lebat.
Huh! Dlm hati mst jem.
But now ok lah.jem sikit je.
Kalau masa bujang dulu mmg aku xbalik ag.
Tp now.say no lah.aku xsbr nk jumpa
Buah hati aku tu.

Dah terbayang bayang mukanya.
Senyumnya.
Td tgk vid tu.masih terngiang ngiang kat mata.
So,xsbr nk jumpa anak.
Nk hug nk cium.

Tu lah ibuu.anak segalanya.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

5 comments:

  1. akak ni kalau adik tido lama pun akak dah rindu ni kan pulak rara yang pi kerja..heheh

    ReplyDelete
  2. lain kan bila dah ada anak sendiri ni...=D semoga selamat sampai

    ReplyDelete
  3. uhhuuh akak pun dok trbayg2 muke dak2 kecik 2org tu

    ReplyDelete
  4. Last week heaven,g keje cpt je...start harini..jem...huhuhu

    ReplyDelete
  5. nasibla i keje luar KL u ofis 5 minit je dr rumah huhu

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com