18 February 2013

Kuala Lumpur.Hujan.Jem

Minggu lepas mmg best.g keje balik keje xjem.
Tp start minggu ni mmg jgn mimpi lah nk
Sampai rumah kul 530pm.
Mimpi disiang hari ye kwn kwn.
Td tibe tibe kul 4 lbh hujan lebat.
Huh! Dlm hati mst jem.
But now ok lah.jem sikit je.
Kalau masa bujang dulu mmg aku xbalik ag.
Tp now.say no lah.aku xsbr nk jumpa
Buah hati aku tu.

Dah terbayang bayang mukanya.
Senyumnya.
Td tgk vid tu.masih terngiang ngiang kat mata.
So,xsbr nk jumpa anak.
Nk hug nk cium.

Tu lah ibuu.anak segalanya.

5 comments:

diana said...

akak ni kalau adik tido lama pun akak dah rindu ni kan pulak rara yang pi kerja..heheh

nini said...

lain kan bila dah ada anak sendiri ni...=D semoga selamat sampai

fazilzura said...

uhhuuh akak pun dok trbayg2 muke dak2 kecik 2org tu

~YUN~ said...

Last week heaven,g keje cpt je...start harini..jem...huhuhu

cha said...

nasibla i keje luar KL u ofis 5 minit je dr rumah huhu

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...