15 February 2013

Lagu Shila untuk Sharnaz : aku yg emo!

Screen Shot 2013-02-14 at 6.27.08 PM

aku xlah ikut sgt cite dorg ni mula mula dulu,
cuma tau tau cm tu je,mula aku rasa meluat,
tapi dh lama lama aku jatuh simpati kat dorg,
cinta yg terputus disebabkan xde restu,

cinta x direstu sakit sgt sebenarnya nk di bandingkan
dgn cinta yg putus kerana kecurangan pasangan kite.
betul x?
tu pendapat aku lah.sbb kalo curang tu sah sah mmg laki tu teruk,
tapi kalau xdirestu ni ntah lah.berat.kita dh saling sayang menyayang,
xde masalah,tibe tibe putus sbb org lain,

nk ckp banyak pun xboleh sbb yg tak restu tu ayah sendiri,
kalo xde dia,siapalah kite dlm dunia ni.

seyes aku simpati dgn shila.
masa aku dgr lagu yg dye nyanyi ni pon aku rasa nk nangis,
aku bayang kan aku di tempat dye ( aku mmg suka emo )
tapi mungkin ni ujian Allah buat dye.
moga shila bersabar banyak banyak.



11 comments:

Cik Kamoo said...

sedihkan...tp maybe ada hikmah disebaliknye

Cik Syida said...

tu laa.. kesian pun ada, nyampah pun ada.. haih.. hehhehe

Nursaila Norman said...

btl tu rara..kalau putus sbb xde restu mmg sakit,susahnya nk lupa..kalau putus sbb laki xguna kejap je sedih sbb byk sakit hati dr syg..hehe!

najihahfara said...

sy follow kisah dorang..sy rasa kalau sharnaaz x timbulkan hal maybe keadaan x jadi mcm tu

Chekgu Azrine said...

Akk pun simpati sgt dgn shila..pity her..

BlueiceButterfly said...

mungkin disebalik dugaan nie ada yang lebih baik untuk mereka..:)

laskar pelangi said...

dugaan untk shila kan..mungkin ada yg lebih baik untuk shila..

fazilzura said...

emmm sume berlaku ada hikmah ..

restu ibu bapa itu sgt penting..lelaki mana2 leh carik, tp tuk di jadikan suami kalau bley sorg je smp akhir hayat ..

mamat tu dr dulu mmg trkenal dgn baran nye.. so kalau rara seorg ibu pd shila agak2 nak kwin kn x pd mamat gitu

Aty_Fared said...

Ha ah kn..cinta tanpe restu mmng lg sakit....hurrmm...tak de jodoh...

♥ Chacha said...

susah nak cakap sebab kita bukan di tempat dorang kan. Plus masing2 ada khilaf sendiri. Ada hikmah tu, insyaAllah. Smoga shila makin tabah.

Amanda Suria said...

cinta tanpa restu mmg sgt2 menyakitkan..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...