Image and video hosting by TinyPic

15 February 2013

Lagu Shila untuk Sharnaz : aku yg emo!

Screen Shot 2013-02-14 at 6.27.08 PM

aku xlah ikut sgt cite dorg ni mula mula dulu,
cuma tau tau cm tu je,mula aku rasa meluat,
tapi dh lama lama aku jatuh simpati kat dorg,
cinta yg terputus disebabkan xde restu,

cinta x direstu sakit sgt sebenarnya nk di bandingkan
dgn cinta yg putus kerana kecurangan pasangan kite.
betul x?
tu pendapat aku lah.sbb kalo curang tu sah sah mmg laki tu teruk,
tapi kalau xdirestu ni ntah lah.berat.kita dh saling sayang menyayang,
xde masalah,tibe tibe putus sbb org lain,

nk ckp banyak pun xboleh sbb yg tak restu tu ayah sendiri,
kalo xde dia,siapalah kite dlm dunia ni.

seyes aku simpati dgn shila.
masa aku dgr lagu yg dye nyanyi ni pon aku rasa nk nangis,
aku bayang kan aku di tempat dye ( aku mmg suka emo )
tapi mungkin ni ujian Allah buat dye.
moga shila bersabar banyak banyak.



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. sedihkan...tp maybe ada hikmah disebaliknye

    ReplyDelete
  2. tu laa.. kesian pun ada, nyampah pun ada.. haih.. hehhehe

    ReplyDelete
  3. btl tu rara..kalau putus sbb xde restu mmg sakit,susahnya nk lupa..kalau putus sbb laki xguna kejap je sedih sbb byk sakit hati dr syg..hehe!

    ReplyDelete
  4. sy follow kisah dorang..sy rasa kalau sharnaaz x timbulkan hal maybe keadaan x jadi mcm tu

    ReplyDelete
  5. Akk pun simpati sgt dgn shila..pity her..

    ReplyDelete
  6. mungkin disebalik dugaan nie ada yang lebih baik untuk mereka..:)

    ReplyDelete
  7. dugaan untk shila kan..mungkin ada yg lebih baik untuk shila..

    ReplyDelete
  8. emmm sume berlaku ada hikmah ..

    restu ibu bapa itu sgt penting..lelaki mana2 leh carik, tp tuk di jadikan suami kalau bley sorg je smp akhir hayat ..

    mamat tu dr dulu mmg trkenal dgn baran nye.. so kalau rara seorg ibu pd shila agak2 nak kwin kn x pd mamat gitu

    ReplyDelete
  9. Ha ah kn..cinta tanpe restu mmng lg sakit....hurrmm...tak de jodoh...

    ReplyDelete
  10. susah nak cakap sebab kita bukan di tempat dorang kan. Plus masing2 ada khilaf sendiri. Ada hikmah tu, insyaAllah. Smoga shila makin tabah.

    ReplyDelete
  11. cinta tanpa restu mmg sgt2 menyakitkan..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com