Image and video hosting by TinyPic

18 March 2013

Dinner kami

Mlm ni kami mkn pizza ag.
Home made pizza.
Xde sambutan apa apa pon.tp saja je.
Kami mmg suka mkn.heee
Actually buat ni sbb nk bg laki aku mkn.
Laki aku xmkn pizza.
Sbb dye x mkn cheese.
Kesian kan.
Hahahaha.
Aku sllu gelakkan laki aku sbb xmkn piza.
Heee.

Tp kali Buat sendiri dgn harapan laki aku mkn lah pizza ni.heee.

Besar harapan aku nk tgk laki aku mkn pizza.hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. dari fb lg dah nampak sangat menyelerakan tau rara!

    ReplyDelete
  2. rajinnn lah rara nih....marvelosss... :D

    ReplyDelete
  3. nampak sedap dan cantik piza itu..

    nak resepi.. saya buat piza susah nak menjadi.. hehehe..

    ReplyDelete
  4. sedapnya kan..boleh bubuh mcm2 bahan ikut suka hati !

    ReplyDelete
  5. sempat jgk rara nk masak2 yer. princess tak kacau2 ke? huhu

    ReplyDelete
  6. samalah dgn suami koi...dia pun tak makan piza.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com