18 March 2013

Dinner kami

Mlm ni kami mkn pizza ag.
Home made pizza.
Xde sambutan apa apa pon.tp saja je.
Kami mmg suka mkn.heee
Actually buat ni sbb nk bg laki aku mkn.
Laki aku xmkn pizza.
Sbb dye x mkn cheese.
Kesian kan.
Hahahaha.
Aku sllu gelakkan laki aku sbb xmkn piza.
Heee.

Tp kali Buat sendiri dgn harapan laki aku mkn lah pizza ni.heee.

Besar harapan aku nk tgk laki aku mkn pizza.hehehe

11 comments:

cik chinta said...

gud. xpyh sush g kdi kn?

Niza Romli said...

bagusnya, isteri mithali ni..

marinahunny said...

dapnyeeeeeee terliur hahahahas

IdaShazana said...

sedap tuh

erna said...

dari fb lg dah nampak sangat menyelerakan tau rara!

With Julia said...

rajinnn lah rara nih....marvelosss... :D

Ina Haireina said...

nampak sedap dan cantik piza itu..

nak resepi.. saya buat piza susah nak menjadi.. hehehe..

Lynda Che Lah said...

sedapnya kan..boleh bubuh mcm2 bahan ikut suka hati !

Bazilah (^0^) said...

sempat jgk rara nk masak2 yer. princess tak kacau2 ke? huhu

Nafisa81 said...

samalah dgn suami koi...dia pun tak makan piza.

Fifi Nadhrah said...

sedapnye pizzaaa..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...