06 March 2013

ImannSophea : poopoo pelik lepas mkn pisang

Td princess baru yak.
Tp pelik sgt poopoo dye.
Kaler mcm biasa.kuning.
Tp ada bintik bintik mcm biji sawi kaler hitam.
Mmg cm tu ke kalau baby mkn pisang?
Normal ke?

Aku risau jugak kan.
Tp seingat aku.ada sape ke bgtau
Kalau mkn pisang mmg akan ada poopoo
Cm tu.so no worries.lupa dh sape yg bgtau.
Hana kot.yeke hana? Hehehe.

Tp lepas mkn pisyang.
Rini baru sekali princess yak.
Nmpk kat muka sume ok.
Xde allergic kat pisang.
Tp yak sikit lak.
K.diana ada ckp dlm entry lepas.
Kalo bayi mkn pisang.
Poopoo akan pejal.
Hmmm myb betul.
Sbb pejal sket td.

Takpe.settle kan dulu rules 4hari.
Nanti kite cuba buah lain lak eh princess.

3 comments:

Asz Miza said...

Rasanya kalau makan pisang memang camtu kot? Sebab pisang kalau biar lama kan dia macam jadi itam2..kot dalam perut dia jadi cmtu gak ke? Kikiki..ni andaian semata2..

Hana Soffelia said...

ye ra.. no worries. nanti rara bg dia mkn brokoli one day, poo poo jadi hijau. kadang2kan nmpak bunga brokoli. hahaha

hanizan said...

rara,

biji2 itam tu mesti biji kat dlm bhgian pisang tu kan...apa yg bby mkn itu yg akan kuar...bby hani makan carrot,haa skali poopoo pn kaler oren..mkn kismis,seketul2 kismis kuar hihihi...jgn risau,normal tu...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...