11 March 2013

Kini RINDU

Balik rumah.masuk bilik.
Suami xde.yg ada hanya towel dan
Seluar yg digantung dibelakang pintu.
Sedih.rindu dh dtg.
Rasa nk menangis pon hade.
Tp x nk.xnk nangis.
Pg td syg hantar aku and anak kt kete.
Letak anak dlm carseat.
Cium anak.
Cium aku.
Aku pon g keje.
Tgh hari syg balik lumut.
Tinggal lah aku ngan anak umah mil.
Rindu.
Rindu.
Busuk busuk pun dia suami aku.
Org selalu kata.
Zaman bercinta kentut pun wangi.
Tp bg aku.
Dh kawen pon kentut dye wangi.
Hahaha.


Syg.i miss u.i love u.
Moga kita tabah dgn kehidupan yg mcm ni.

7 comments:

THE LEKAT LEKIT STORY said...

sebelum kawen kita takkan rasa kosong @ something missing dalam rumah.. tp bila dah kawen takde asben memang kita rasa macam kurang je sesuatu utk hari2 ketiadaan dia.. mcm akak memang jarang berenggang dgn asben. memang kalau x nampak muka rasa lain sangat.....

nida-razak said...

Rara..sedihkan bila berjauh dgn somi..huu..nida pon sama..sedih..baru pg td gak somi blik sepang..hukhuk..

lizz said...

sabar yer rara...kalo berjauhan ngan suami memang sedih sangat...akak pernah berjauhan ngan suami duduk ngan anak2...dierang la jadi penghibur...

combi said...

xpe..rindu itu penguat kasih sayang ;D

Miss Sunshine said...

kita pun rindu hubby jugak.. =(

LiNda said...

sweetnye...still pjj lg ke dear..xpe2, linda doakan korang terus bahagia...;)

ArELeEz said...

b'tabahlah..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...