Image and video hosting by TinyPic

11 March 2013

Kini RINDU

Balik rumah.masuk bilik.
Suami xde.yg ada hanya towel dan
Seluar yg digantung dibelakang pintu.
Sedih.rindu dh dtg.
Rasa nk menangis pon hade.
Tp x nk.xnk nangis.
Pg td syg hantar aku and anak kt kete.
Letak anak dlm carseat.
Cium anak.
Cium aku.
Aku pon g keje.
Tgh hari syg balik lumut.
Tinggal lah aku ngan anak umah mil.
Rindu.
Rindu.
Busuk busuk pun dia suami aku.
Org selalu kata.
Zaman bercinta kentut pun wangi.
Tp bg aku.
Dh kawen pon kentut dye wangi.
Hahaha.


Syg.i miss u.i love u.
Moga kita tabah dgn kehidupan yg mcm ni.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

7 comments:

  1. sebelum kawen kita takkan rasa kosong @ something missing dalam rumah.. tp bila dah kawen takde asben memang kita rasa macam kurang je sesuatu utk hari2 ketiadaan dia.. mcm akak memang jarang berenggang dgn asben. memang kalau x nampak muka rasa lain sangat.....

    ReplyDelete
  2. Rara..sedihkan bila berjauh dgn somi..huu..nida pon sama..sedih..baru pg td gak somi blik sepang..hukhuk..

    ReplyDelete
  3. sabar yer rara...kalo berjauhan ngan suami memang sedih sangat...akak pernah berjauhan ngan suami duduk ngan anak2...dierang la jadi penghibur...

    ReplyDelete
  4. xpe..rindu itu penguat kasih sayang ;D

    ReplyDelete
  5. sweetnye...still pjj lg ke dear..xpe2, linda doakan korang terus bahagia...;)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com