13 March 2013

Nazmi Faiz dan GIRLFRIEND baru!


see,sampai 2 org awek nazmi faiz neh.hahahaha.
anak aku menggeletis bila jhantansssss pgg,kalo aku ni,
menjerit jerit lah mkn beruk mak yeh nk bg dye senyum,
dye buat x tau jeeeee.

kalau jhantanssss pgg,ibuu xpayah panggil pon senyum lebor.
hai anakkkssssssssssssssssssss!


ni adik aku yg nk kawen hujung bulan ni.
adik aku tinggi kan.
mengikut kepada gambar ni,
aku dpt rasakan yg adik aku lg hensem dr nazmi.
oopppsss sory nazmi.hehehe.

ok lah.xde mood nk up entry rini.
tgh sibuk pk pasal anak,
kembung lg ke dye.
rasa nk balik skrg gak.

majulah sukan untuk negara.
eh* ada kena mengena x?

12 comments:

mama leen said...

amboi2.. tengok tu.. senyum sakan dia..

fifi said...

rara,masa u upload gambar ni kat insta,i tak kenal pun nazmi tu..haha..tapi betul.adik u lagiiiii hensem

Yana Halim said...

anak rara akak rasa mcm muka ayah dia la. comey je dia. lama x singgah sini... :)

SweetLikeWhat said...

haha..samalah hannah..kalau orang lain agah bukan main suke lagi..kalau mak die nie, boo layan jer..

♥ Wina ♥ said...

amboiiii gedik ye princess? hikhikhikkk

mama ila said...

amboiii..seronok anak dara amik gambar ngan nazmi yer...hehe..nazmi nie kawan adik rara yer... tapi betul tu..adik rara lagi hensem dr nazmi ni..tapi ila pun suka si nazmi nie..hahaha

fazilzura said...

heheh cm amni x suke lelaki dukung ..

bp umur adik rara tu ? mude je

J.Syazwana said...

amboi kemain lagi si iman sophea tu senyum eh.
lebar semacam tau
kekeke

Fana | Aqim said...

amboi..anak dara sorang nih..suke die ea..huhu..

NM03 said...

dua2 hensem!

Sue-Rya Qistina said...

biasalah tu, kalau lelaki yg dok pegang anak girl, mmg kemain suka lg diorg. anak sulung saya pun camtu gak mase kecik2 dulu. yg no 2 tu pulak, kalau kakak2/aunty2 yg dukung, kemain galak

Aty_Fared said...

Eeeaahh..korang sedare ker..?? Tak minat ngn dak nih sejak kes poyo die baru2 nih...oooppss..:-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...