Image and video hosting by TinyPic

13 March 2013

Nazmi Faiz dan GIRLFRIEND baru!


see,sampai 2 org awek nazmi faiz neh.hahahaha.
anak aku menggeletis bila jhantansssss pgg,kalo aku ni,
menjerit jerit lah mkn beruk mak yeh nk bg dye senyum,
dye buat x tau jeeeee.

kalau jhantanssss pgg,ibuu xpayah panggil pon senyum lebor.
hai anakkkssssssssssssssssssss!


ni adik aku yg nk kawen hujung bulan ni.
adik aku tinggi kan.
mengikut kepada gambar ni,
aku dpt rasakan yg adik aku lg hensem dr nazmi.
oopppsss sory nazmi.hehehe.

ok lah.xde mood nk up entry rini.
tgh sibuk pk pasal anak,
kembung lg ke dye.
rasa nk balik skrg gak.

majulah sukan untuk negara.
eh* ada kena mengena x?
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. amboi2.. tengok tu.. senyum sakan dia..

    ReplyDelete
  2. rara,masa u upload gambar ni kat insta,i tak kenal pun nazmi tu..haha..tapi betul.adik u lagiiiii hensem

    ReplyDelete
  3. anak rara akak rasa mcm muka ayah dia la. comey je dia. lama x singgah sini... :)

    ReplyDelete
  4. haha..samalah hannah..kalau orang lain agah bukan main suke lagi..kalau mak die nie, boo layan jer..

    ReplyDelete
  5. amboiiii gedik ye princess? hikhikhikkk

    ReplyDelete
  6. amboiii..seronok anak dara amik gambar ngan nazmi yer...hehe..nazmi nie kawan adik rara yer... tapi betul tu..adik rara lagi hensem dr nazmi ni..tapi ila pun suka si nazmi nie..hahaha

    ReplyDelete
  7. heheh cm amni x suke lelaki dukung ..

    bp umur adik rara tu ? mude je

    ReplyDelete
  8. amboi kemain lagi si iman sophea tu senyum eh.
    lebar semacam tau
    kekeke

    ReplyDelete
  9. amboi..anak dara sorang nih..suke die ea..huhu..

    ReplyDelete
  10. biasalah tu, kalau lelaki yg dok pegang anak girl, mmg kemain suka lg diorg. anak sulung saya pun camtu gak mase kecik2 dulu. yg no 2 tu pulak, kalau kakak2/aunty2 yg dukung, kemain galak

    ReplyDelete
  11. Eeeaahh..korang sedare ker..?? Tak minat ngn dak nih sejak kes poyo die baru2 nih...oooppss..:-)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com