12 March 2013

rumah xde air pulak

selamat pagi!
pagi selasa kan.
cpt nya lah kan ( ayat klise )
hehehe.tp aku suka,
tiap tiap hari aku nk cpt je hari
minggu,sbb hari minggu je boleh jumpa suami aku,
tapi bila suami aku ada depan mata,nk gaduh je
aku ngan dia,bukan gaduh tol tol,gaduh gaduh manja gettew.
heheheh.ngade kan! lempang nak! hahaha.

mlm td umah MIL aku xde air,sabo jelah.
xde notis xde hape,tibe2 xde air,bengang x?

masa MIL aku masak tu ok je,
lepas je masak,kami ngah mkn,
nk basuh tangan,air xde.
ahhhh tension,nasib botol susu anak aku
dh siap basuh,kalo x naye gak.
air tangki mmg ada,tp kena jimat jimat utk mandi
sampai pg ni.

pg ni pon aku basuh botol princess guna air bilik air,
aku tawakal je,selawat banyak banyak masa ngah basuh tu.
tension kan bila xde air,nasib lah aku xrasa nk yak.
kalo x lg lah payah.haiisshhh.

wahai ampang,cepat lah kau reda dr masalah air.
aku fobia betullah.

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

With Julia said...

Air sumber plg ptg...letrik xd xper lagi...tp kalo xd air nayaaaaaaaa nak basuh poo poo bb uwaaaaa wpun pkai tisu basah still rasa x bersih...susahkan jadi mak2 yg pembersih sesangat kakakkaka :)

onie said...

JENIS YANG TADE NOTIS TU YANG VANGANG SIKITKAN....

♥ Wina ♥ said...

ade lagi ke masalah air kat ampang?? hopefully cepat² settle masalah ni..susah xde air nie uhuhu..

Mrs Madin said...

ciannya sampai x de air...terbatas nk guna air...

SweetLikeWhat said...

memang stress la takde air..huhu..

~AmyLiana86~ said...

seksakan bila xde air..dulu pernah duk umah flat pahtu air xde..terpaksa angkut dr tingkat 15 tu..huhu..

suka ayat yg bawah sekali tu..siapa kite nak makan..hehehe

:: Mrs.Eady :: said...

seksa aihhh..............

Mooniqueen said...

MQ pun tension kalau xde air.. bio api xde jangan air xde..

J.Syazwana said...

memang mati kutu kalau takde air ni.kekekeke

Ratu Hatiku said...

Tensionnya kalau xde air... sanggup xde api lg dr xde air...uhuhuhu

ArELeEz said...

t'ingt krisis air mase skool kat bandar tun razak. perrgghh..! mmg seksa betul! hu3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...