13 March 2013

Sebab sebab diet xberkesan

Ko dh makan macaroon kul 12am td.
Pas tu ko nk kasik ceramah pasal diet.
Piiraaaahhhh.
Hahahaha

Weh.aku sedih.aku nk diet.
Tp mkn gak benda manis.
Ahcaner tu.
Sejak preggy till now.
Aku xtau knp aku addict sgt ngan benda manis.macaroon.big apple.secret recipe.
Kalau dpt tu aku rasa heaven sgt weh.

Apa lah nk jd ngan aku ni kn.
Diet asek kelaut je.
Punya lah tahan dr mkn benda cm ni.
Tp last last terjebak.
Menyesal mkn.boleh gettew.
Hahaahah mana boleh.dh mkn dh.
Rezeki namanya.

Ok.lepas ni jgn dok gatai nk mengidam
Ngidam macaroon segala eh.
Pejam kan mata.
Jgn nk mengada.

Ok good night korg.

6 comments:

Shakina Farhan said...

masa preggy dulu mengidam macaroon smpi bff tolong poskan dari KL ke sarawak ni haa..

nini said...

hehe...kena amk produk kot kak...lepas makan, minum produk yang sesuai lak....dia buan lemak kalo tak silap..=D

SOULMATE is said...

sdap ke?
xpnh try psal tgk harga mahal...huhu

Nurzakiah Hanum said...

nampak sedap

Hana Soffelia said...

sekali sekala xpe ra. ekeke

Fifi Nadhrah said...

yang menarik.. gambar tu.. hahahaha.. takut fifi yang nak berdiet asyik ke laut ni lagi terjebak.. hahahaha..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...