08 March 2013

Yeay! jumaat!



im a happy ibuu,
rini aku halfday,kul 12pm
jap g aku balik lah.
aku nk bawak mak n adik adik aku
g Kenanga Wholesale lg.
nk bg mak n adik adik aku rambang mata pulak.
kikiki.

kalo aku senyap je tu,
aku x up entry,
korg paham paham lah eh.
kite jumpa minggu depan jelah jawapnya.
heee bey!

12 comments:

Nurzakiah Hanum said...

hapynya dia

fazilzura said...

amboi2 sakan ..

nnt time gaji aci dating ngn akkk kt situ yew...

faraherda.razalan said...

kenanga wholesale tu kat mane ya?

ieda immi said...

ahahah happy nyee ko dik ekeke

lebih kurang akak je ekekekek

ps : dik nak tahu pasal herbalife ke ? meh email kak .. tanye jee apa2 yg nak tanye
ieda0106@yahoo.com

Fifi Nadhrah said...

syok pergi berjimbajimba ni.. habiskan duit.. :)

aizamia3 said...

comel je tengok anak gajah tu..
rasa macam nak join pulak.. wakakaka..

erna said...

hehehe...seronok pulak baca entry ni. d tambah pula dengan gambar gajah main air. seronok betul la tu :)

selamat berhujung minggu rara

Nafisa81 said...

haha..hari jumaat semua org sukaaa

SweetLikeWhat said...

shopping lagi ke tuh..hihi

Papa Mifz said...

fuh mesti banyak shopping nanti tuh...:)

sal ya said...

selamat rambang mata.

ArELeEz said...

comel sgt gajah tuh..! he3..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...