Image and video hosting by TinyPic

01 April 2013

1 April/Fool.

rindunya kau nk update blog.
lama sgt rasanya x update.
rasa kekok lak nk menaip rasanya.
heee.ngade kan.

so,apa aku nk cite ni eh.
hmm aku nk cite pasal adik yg dh nikah,
aku nk cite pasal makanan katering putrajaya xsedap.
aku nk cite pasal business aku.
aku nk cite pasal anak aku.
nk cite pasal aku,
nk cite pasal cucuk perancang keluarga,
cite pasal mcm mcm lagi lah.
heee siap lah korg kena baca semua entry aku.
hehehe.

tp skrg aku nk buat keje hakiki dulu.
kang xhalal pulak rezeki aku bila buat keje lain dulu.
heee.

harini hari ulang tahun RTM yg ke 67.
happt birthday RTM.
walaupun rancangan suam suam kuku,
but i still love u sbb dgn berkerja dgn u lah i dpt
rezeki yg halal n terjamin.
moga RTM akan maju mcm stesen lain.
AMIN.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. ohh wrga RTM rupanya.. semoga maju jaya

    ReplyDelete
  2. lame jua tak singgah sini.. warga RTM ke? Happy Birthday RTM..

    ReplyDelete
  3. Rara..kenapa RTmM rancangan dia suam2 kuku?tertanya2 jugak nih..hehe..

    semoga bisnesnya berkembang..sikit hari lagi boleh luaskan lagi dengan barang2 jenama sendiri..rara kan berbakat..:)

    ReplyDelete
  4. Oh...dah tau. Keje dgn RTM upenye. Hehehehehe....

    ReplyDelete
  5. lorr rara keje ngn rtm ke? syabas bete!

    ReplyDelete
  6. akak keje dgn rtm ek ? wahh :D

    happy birthday RTM !

    ReplyDelete
  7. moga terua maju jaya dgn kerjaya rara di RTM..

    ReplyDelete
  8. waaah, bnyk entry la pasni.. :)
    nak tahu juga story mory tu..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com