01 April 2013

1 April/Fool.

rindunya kau nk update blog.
lama sgt rasanya x update.
rasa kekok lak nk menaip rasanya.
heee.ngade kan.

so,apa aku nk cite ni eh.
hmm aku nk cite pasal adik yg dh nikah,
aku nk cite pasal makanan katering putrajaya xsedap.
aku nk cite pasal business aku.
aku nk cite pasal anak aku.
nk cite pasal aku,
nk cite pasal cucuk perancang keluarga,
cite pasal mcm mcm lagi lah.
heee siap lah korg kena baca semua entry aku.
hehehe.

tp skrg aku nk buat keje hakiki dulu.
kang xhalal pulak rezeki aku bila buat keje lain dulu.
heee.

harini hari ulang tahun RTM yg ke 67.
happt birthday RTM.
walaupun rancangan suam suam kuku,
but i still love u sbb dgn berkerja dgn u lah i dpt
rezeki yg halal n terjamin.
moga RTM akan maju mcm stesen lain.
AMIN.

11 comments:

Nurzakiah Hanum said...

amin

Khai♥Rin : anies said...

67? da evergreen bebenor ni..

Amanina said...

ohh wrga RTM rupanya.. semoga maju jaya

mariatul_m0hamadiah said...

InsyaAllah dear :)

Farah Shamsudin said...

lame jua tak singgah sini.. warga RTM ke? Happy Birthday RTM..

diana said...

Rara..kenapa RTmM rancangan dia suam2 kuku?tertanya2 jugak nih..hehe..

semoga bisnesnya berkembang..sikit hari lagi boleh luaskan lagi dengan barang2 jenama sendiri..rara kan berbakat..:)

faraherda.razalan said...

Oh...dah tau. Keje dgn RTM upenye. Hehehehehe....

Munnafendy said...

lorr rara keje ngn rtm ke? syabas bete!

sabella mohamad said...

akak keje dgn rtm ek ? wahh :D

happy birthday RTM !

mas saari said...

moga terua maju jaya dgn kerjaya rara di RTM..

Mimie Najib said...

waaah, bnyk entry la pasni.. :)
nak tahu juga story mory tu..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...