01 April 2013

Adik saya dh KAWIN!


ni adik aku,
ye! muda kan,aku tau korg nk ckp cm tu.
umur adik aku 22tahun.ye dah kawen.
dah sampai seru kan.
bila dah sampai masa,
tiada apa yg boleh menghalang.
Ajal Maut,Jodoh Rezeki,di tangan Allah.

dengan sekali lafaz,
adik aku menjadi suami org.
lancar,Alhamdulillah.
walaupon ada masalah yg mendatang,
tapi semua nya selesai dgn indah.

aku tak tau knp aku sedih sgt bila adik aku kawen,
dye manja,dye rapat dgn aku.
aku lah tempat dye bercerita,
dan dye tempat aku bercerita.
kami melalu suka duka,
adik adik aku x banyak sgt duka,
sbb lepas generasi kami,
adik adik anak manja,
xpenah kena pukul.
tapi kami berdua lah asek jd kambing hitam,
selalu kena pukul n marah.DULU.

heee,tapi sbb tu jugak lah kami jd manusia,
tak mudah hanyut dgn godaan,
dan sedar diri dimana kami berada.

sbb tu kami rapat.

dan bila adik aku dh jd suami org,
aku rasa dia akan memikul satu tanggungjawap yg besar.
sgt besar,
tapi xpe,kakak tau adik kakak boleh.
boleh menjadi suami dan bapa yg baik dan bertanggungjawap.
kakak akan mendoakan yg baik baik saja.

to suria! i kakak ipar u okay! hehehe.
org harap su dpt jaga ewan bebaik.
dye anak manja,manjakan lah dye.
sayang lah dye macam mana kami sayang kan dye.
moga kalian bahagia sampai ke syurga.
amin.

tempat nikah : masjid besi putrajaya

nanti aku cerita pasal katering kat putrajaya lak eh.


18 comments:

Hana Soffelia said...

Hensemnya pakcik princess ni. hehe

selamat pengantin buat adik rara, semoga bahagia ke akhir hayat.

THE LEKAT LEKIT STORY said...

hahahaha.. sampai part to suria tu terus akak yang perasan gitu. nama adik ipar rara sama lak dengan akak yer.. apapun tahniah buat adik lelaki rara.

nuyui a.k.a miss YUI said...

khwen dah dia.. alhamdulillah.

Munnafendy said...

wow! memang muda.tp mmg sepatutnya lah kan bila dh tiba masa. tahniah!

Anonymous said...

Adik Rara hensem. =)

-Dakpink-

Mila Ahmad said...

da jodohkan, janji dia bersedia pegang tanggungjawab :)

sabella mohamad said...

kalau dah jodoh , tak kira umur berapa kan kak . hehe . selamat pengantin baru untuk adik akak . semoga jodoh kekal berpanjangan :D

Khai♥Rin : anies said...

TAHNIAH!
SLMT PENGANTIN BARU!

Nurul Aziz said...

Sy kawin umur 20, umur 21 mengandung, umur 22 bersalin. Sekarang 23, baru nak sambung belajar. Hahaha... Anak macam adik je.. :D

mas saari said...

selamat pengantin baru utk adik rara..

Mimie Najib said...

tahniah buat ewan..terkejut juga bila tahu dia dah nikah..adik kita pun x habis rekruit tntera lg...tgk kawan2 dia sume bakal ke jinjang pelamin..

*eh kak..adk akk bukan sebaya ngan adik kita ke? bukan 23thun ke thun ni?

combi said...

mmg encem..hehe..congrtz to him ;)

diana said...

tu la..akak tunjuk kat suami akak dia pun terkewjut sebab muda lagih..heheh..tahniah,.,..ada lelaki yang matang cepat..bagus la kawen muda.tak kan dah tua baru nak kawen kan..ekekek

aqma said...

adik kamo dah kawen.. tahniah!

sayang, kamo dtg putrajaya x inform pn.. kalo x leh jumpe princess..

Syaz Rozelt said...

tahniah adeq rara..semakin besar la keluarga rara ye..hihi

SweetLikeWhat said...

alhamdulillah selesai dah.. ;)

misz sheyla said...

hensem adiknye..nasib dah kawen..hihi ..alhamdulillah dah selesai..mane gambar wife nye

Cik Kamoo said...

Aloooo buat kat masjid besi ke? dekat je ngan opis akak....Wife dia org Putrajaya ke?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...