03 April 2013

kegilaan KEEK


aku pon ada KEEK,
sila lah follow aku eh.
skrg ni segala benda letak nama anak je.
hahaha.biasalah dh ada anak kan,
sumai pon tolak tepi.

ok cite pasal keek ni.
skrg ni mcm mcm kan,
tapi aku suka,
ada stegrem,ada keek,
boleh stalker artis.
and boleh gossip gossip.
tadi aku baru khatam keek siti nurhaliza,
fynn jamal,eira syazira,and tomok.

hahahaha keek tomok yg dye marah anak dye tu
comels gila kan.
korg dh tgk ke belum?
cpt tgk,bila tgk dh mcm anak aku dh aku rasa.

Keek aku pon penuh ngan bedio anak aku je,
nk letak muka sendiri n ckp,
rasa malu lak.
dh lah muka x semenggah.
hahahaha.suara aku kelakar.
hahahaha ada ke patut kutuk suara sendiri,
tapi betullah.tak tipu.
dorg kata suara aku mcm aku kepit.
ckp x lepas,jahat kan kawan kawan aku.
tapi xpelah,suami i syg i.hehe.

eh korg,follow aku taw,t aku follow balik.
kikikiki boleh ke cm tu?

11 comments:

mama leen said...

alaaa... takda keek lagi... hehe

Mooniqueen said...

MQ ketinggalan lagi la pasal keek kook ni.. ;D

Lynda Che Lah said...

dah follow :)

Fifi Nadhrah said...

fifi takde keek lagi la..

Chekgu Azrine said...

acc dah ada..tp xaktif pun..

cik fadh said...

hahha..fadh bru je sign up keek td..brape kali bt video 1st keek tp padam balik..kakaka xley trima kenyataan suara sndiri mcm gedik giler..

i follow u sis rara !

Gadis said...

ni yang macam nak buat jugak ni..hihihi

Nafisa81 said...

DAH FOLO..TAPI LOM SEMPAT USHA LG SAMNA NAK GUNA KEEK NI

Misz Pinkie Winkie said...

i follow ;)

puan.mila said...

dah buat keek..tp tetiba suami uninstalled keek tu, xke sedih..uwaaa

::EIDA:: said...

xde keek kook kiik ni.. hehehhee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...