13 May 2013

Hari Ibuu Pertama aku ♥

semalam hari ibuu kan?
rasa nya xterlambat lg untuk aku wish selamat hari ibuu
untuk semua ibuu ibuu kan,semua ibuu ibuu bloggers.
bagi yg merasa untuk kali pertama mcm aku apa cerita?
best ke? sambut ke?

cerita aku?
hmm xde apa pon,
mcm biasa je,laki aku x lak x excited pon nk sambut ke apa.
dye xnk,xbaik katanya,hmm aku pon bukan nk sambut.
just wish suka suka je.heee.

paling kuat pon semalam kami g mkn malam kat D'Tasik.
mlm td lak sakit perut.cerry berry,haih! ntah lah.

princess pon ek ek ek mlm td,aku xtau knp.
apa yg x kena dgn dye.

aku xde mood sgt nk update rini.
perut sakit lg.
harini lak puasa,heee
so xleh nk merepek banyak banyak.hehe.

ok lah.bye!


7 comments:

Nurzakiah Hanum said...

selamat hari ibu

shark said...

setiap hari pun hari ibu utk saya :)

pelangi chenta said...

selamat hari ibu.syokkan dapat merasai pengalaman menjadi ibu

Syaz Rozelt said...

selamat hari ibuu rara..hehe..syaz bile plak la kan..pray 4 me ya =)

diana said...

Sama la..tak de sambut pun.sama je macam hari2 biasa.cuma dapat kad je darimaisara.maisara ni hari ayah dia cuti pun dapat kad..hahhaha...

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Selamat hari ibu..;p

Mooniqueen said...

happy mothers day to rara...
MQ pun sama tak sambut apa pun..
Lagi kesian dok rumah 1 hari...
;D

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...