08 May 2013

Imann Sophea 8 bulan

happy 8 month birthday anak ibuu,
actually semalam princess 8 bulan.
dan semalam gak dye dihadiahkan dgn batuk n selsema
yg sgt teruk,batuk tu teruk gila.aku sgt x tahan tgk nya,
rasa nk nangis sgt.last2 aku bawak g klinik,
bila bawak g klinik kena jugak lah nebulizer.
g klinik ramai gila org sakit.baby pon ramai sakit.
hmm knp eh.pelik.kesian sgt baby baby ni.

aku x tau sbb apa princess batuk teruk n selsema,
rasa dh jaga elok dh,bawak kuar merata pon xde sgt.
byk duk umah je,hmm ke sbb ada gigi sebatang lg yg nk keluar?

smlm aku buat dh teknik tepuk belakang tu,
aku letak muka dye kat wap air panas tu.
nangis nangis dye,kesian sgt.tp aku tabahkan hati,
bia je dye nangis,pas tu hingus keluar,and nampak lega sket.
lepas tu aku trus bg mandi,dye tidur balik.lena.
kesian anak ibuu.

aku terpaksa jugak bg dye ubat,
nk redakan batuk dye,TERPAKSA,
kalau x aku mmg xnk bg,tp xsanggup tgk dye batuk.
teruk sgt sgt,sampai merah muka,aku cuma bersangka baik
jelah ngan ubat ubat tu.tp lepas mkn ubat nampak ok.
mlm td pon kurang batuknya,huaaaa sedih sgt tgk anak batuk.

ok cite pasal PRU lak.xhabis ag kan,
lepas PRU benda lain lak keluar.hmm ntah lah.
apa lah nk jd dgn negara kita ni.mcm mcm,
tapi aku mls lah nk pk.pk pasal anak aku lg bagus,
aku pon dh pening pasal politik ni.

moga anak ibuu cepat sembuh syg!
happy 8month birthday!

tido lena lepas buat teknik percussion smlm.


5 comments:

Aeen said...

nampak sangat muka x sihat dia..ciannye...get well soon princess...

combi said...

ciannye..cptla get well k

Khai♥Rin : anies said...

syafakallah imann sophea

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

tgk dia tido pon nampak comei je..... hehehe

shaFazie said...

moga princess cpt sembuh.. chomey je tgk die tido

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...