Image and video hosting by TinyPic

09 May 2013

Imann Sophea : asek nk memanjat je

lepas baik demam haritu,asek nk memanjat je anak dara aku tu.
smlm dh pandai nk panjat kerusi lak.haih.
dh mcm bukan anak dara,
demam pon sbb demam nk memanjat kot.

pasal demam batuk n selsema princess,
Alhamdulillah dh bertambah ok,
cuma ada lah sisa sisa batuk.
but mlm nk membawak ke subuh tu mst batuk kuat.
dgr kahak dye,aku xtau cane nk buang kahak tu.
dh tepuk tepuk,nmpk cm xde perubahan pon.

aku rasa harini nk stop bg mkn ubat dh,
cukup lah 2 hari je mkn ubat.aku cuma continue bg
antibiotik je kat dye. " kalau lah aku terus menyusu dye dulu "
hmmm menyesal pon xguna,sume sbb buasir dulu! huh!

aku paling risau anak aku kena asma,
tu yang paling nk aku elakkan,xnk kena sakit.
aku akan cuba sedaya upaya lepas ni.jaga semua,
puting,baju,botol.InsyaAllah.

princess skrg makin manja,
manja sgt.tambah lg bila maksu dye jaga ni.
asek nk dukung je,aku kdg2 xbg adik aku dukung sgt.
tapi maksu dye rajin,nk jugak dukung n melayan.
hee sonok aku tgk dorg.tp aku xnk princess jd manja sgt.

memanjat jgn cerita,skrg ni kalo kita baring,
dye akan panjat badan kite nk berdiri.
haih,geram aku.hahaha.pas tu jatuh gedebuk.
aku bia je,xnk amik dye angkat,diam je.
aku xnk dye nangis.bila jatuh tu dye bukan nangis,
siap leh senyum n bangun panjat balik.
hai lah anak.hehehe.sabo jelah.

xpelah syg,buat lah pape pon.asalkan sihat.

tgk tu.sejak ada gigi ni.sudu pon nk gigit.dh mcm popeye dh ibu tgk.

panjat panjat dan panjat lagi.

4 comments:

J.Syazwana said...

dah bambam comey sangat!
ish geram. huhuhu

mOoN said...

bestkan tengok anak kita membesar... :)

tenku butang said...

oloh tomeynyaaa

aimi adilah said...

semoga princes sihat selalu......

geram lak tgk princess akk =)

kite ade prince jee hihihihi

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...