Image and video hosting by TinyPic

14 May 2013

MeatBall Abg Burn!

amboi amboi,nama abg burn ni meninti di bibir bibir kome ye.
fofular taw abg burn,sume abg burnnnnn je.
sampai aku pon terliur abg burn ni.haih~

bukan nk kan abg burn tu.nk meatball dye je.
yelah,korg lah punya pasal.asek meat ball jeee.
dulu aku hentam ikea lah.tp dh ikea punya status diragui.
so aku clash lah ngan ikea,try abg burn lak ah.

semalam kan aku puasa.so bila puasa mengada tu lebih sket lah.
nk mkn mcm mcm,bukak puasa tu MIL aku masak.
wahhh sedapnya mkn,nikmat.pas tu dh nk dekat kul 10,
mula lah merengek.suh laki aku g bli meatball.

umah kami dekat je ngan Dagang Avenue tu.
so kami g dagang je,tapau je.malas aku nk siap siap.
mkn kat rumah je senang.lepas mkn leh tido.haha.

harga meatball rm9 xsilap aku,
ada 9 ketul meatball and wedges,
wedges dye seyes sedap gila.
aku suka.

meatball pon sedap,
tapi aku xtau knp yg aku dpt tu xbulat bulat.
pattern nya lain lain.agak kurang menarik lah.
kalo bulat2 cantik cm ikea tu mst lg menarik.
tp mmg sedap,daging banyak.bukan tepung.
lembut jeeee.kuah nya pos sedap.

tapi aku xlarat nk habiskan 9 ketul tu.
mkn tertinggal 2 ketul,sbb dh muak sgt dh.
tp wedges dye aku habiskan semua.hahaha.

dh kenyang,apa lagi.naik tido.
membesarkan badan lg.yeah!

sape x mkn lg g lah mkn.
sedap wei!


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

14 comments:

  1. tetibe air liur betakung dalam mulut. sib baik x puasa harini :D

    ReplyDelete
  2. sedappppp.. tapi tak terbanding dengan Ikea ;)

    ReplyDelete
  3. teringin nak cuba..dh r tgh lapo ni..hehhe

    ReplyDelete
  4. laaa..memang 9 biji ye?i punyalah bebel kat budak abg burn tu sebab i ingat dia patut bagi 10 biji.hahaha..dia memang tak bulat sangat ra..tp sedap! janganlah makan time malam.nanti makin comey2 pulak.hihi..

    ReplyDelete
  5. ouhhh.. meatball pun ade? hey laaa abang burn.. bile lah nak pergi situ makan. huhuhuhuhu

    ReplyDelete
  6. Ramai la blogger dok cite pasal meatball abg burn nie sedap..tak boleh jadi nak kena try jugak nie,,hehehe ;p

    ReplyDelete
  7. Ya Allah sedap yerrrrrrr....rara saje je nk suh org carik mkn ptg hehehhe gambar tuh bahaya hahhaha

    ReplyDelete
  8. Ok nanti nak try meatball abg burn plak :D

    ReplyDelete
  9. gambar itu sungguh menggugat iman org yg tgh berpuasa sunat rejab ha ha ha...

    ReplyDelete
  10. tak pernah try lagi. Sedih betul. :(

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com