Image and video hosting by TinyPic

14 May 2013

MeatBall Abg Burn!

amboi amboi,nama abg burn ni meninti di bibir bibir kome ye.
fofular taw abg burn,sume abg burnnnnn je.
sampai aku pon terliur abg burn ni.haih~

bukan nk kan abg burn tu.nk meatball dye je.
yelah,korg lah punya pasal.asek meat ball jeee.
dulu aku hentam ikea lah.tp dh ikea punya status diragui.
so aku clash lah ngan ikea,try abg burn lak ah.

semalam kan aku puasa.so bila puasa mengada tu lebih sket lah.
nk mkn mcm mcm,bukak puasa tu MIL aku masak.
wahhh sedapnya mkn,nikmat.pas tu dh nk dekat kul 10,
mula lah merengek.suh laki aku g bli meatball.

umah kami dekat je ngan Dagang Avenue tu.
so kami g dagang je,tapau je.malas aku nk siap siap.
mkn kat rumah je senang.lepas mkn leh tido.haha.

harga meatball rm9 xsilap aku,
ada 9 ketul meatball and wedges,
wedges dye seyes sedap gila.
aku suka.

meatball pon sedap,
tapi aku xtau knp yg aku dpt tu xbulat bulat.
pattern nya lain lain.agak kurang menarik lah.
kalo bulat2 cantik cm ikea tu mst lg menarik.
tp mmg sedap,daging banyak.bukan tepung.
lembut jeeee.kuah nya pos sedap.

tapi aku xlarat nk habiskan 9 ketul tu.
mkn tertinggal 2 ketul,sbb dh muak sgt dh.
tp wedges dye aku habiskan semua.hahaha.

dh kenyang,apa lagi.naik tido.
membesarkan badan lg.yeah!

sape x mkn lg g lah mkn.
sedap wei!


14 comments:

mama leen said...

emmm sedapnya...

Wawa Yusoff said...

tetibe air liur betakung dalam mulut. sib baik x puasa harini :D

ZazaMyMoon said...

sedappppp.. tapi tak terbanding dengan Ikea ;)

CikNaa said...

cheese kemain menggiurkan..

Siti Nursyamimi said...

teringin nak cuba..dh r tgh lapo ni..hehhe

fifi said...

laaa..memang 9 biji ye?i punyalah bebel kat budak abg burn tu sebab i ingat dia patut bagi 10 biji.hahaha..dia memang tak bulat sangat ra..tp sedap! janganlah makan time malam.nanti makin comey2 pulak.hihi..

::EIDA:: said...

ouhhh.. meatball pun ade? hey laaa abang burn.. bile lah nak pergi situ makan. huhuhuhuhu

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Ramai la blogger dok cite pasal meatball abg burn nie sedap..tak boleh jadi nak kena try jugak nie,,hehehe ;p

diana said...

wah/..cair la tengok...

With Julia said...

Ya Allah sedap yerrrrrrr....rara saje je nk suh org carik mkn ptg hehehhe gambar tuh bahaya hahhaha

Myra Jay said...

Ok nanti nak try meatball abg burn plak :D

adianiez AIDA said...

gambar itu sungguh menggugat iman org yg tgh berpuasa sunat rejab ha ha ha...

combi said...

waaaa..xtry lg :(

Rara Nasiha said...

tak pernah try lagi. Sedih betul. :(

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...