Image and video hosting by TinyPic

04 July 2013

Bonus hari raya setengah bulan gaji

pix_gal0

untuk bacaan lanjut.klik sini sumber

aku penah sembang ngan suami aku ritu.

 " syg,kalo eb dpt bonus raya best sikit kan,
leh blanja lebih sikit "

kikiki tu lah aku,kalo dpt bonus je mst suka!
hahaha.yelah,selain dr simpanan untuk raya yang kami ada,
kalo dpt bonus sket lg best,boleh lah buat peruntukan
duit bonus tu utk bajet perjalanan kami,
tambahan lg perjalanan kami jauh utk raya tahun ni.
aku raya kat kelantan tahun ni.sobsob.
no lemang n rendang di pagi raya.huaaaa~

tuptup td baca kat blog Chekgu Azrine ada pulak bonus raya.
yeeehuuuu.aku cek balik kat berita harian tu.
nmpk cm betul.artikel tu harini punya.
kalo betul alhamdulillah lah kan.sukanya aku!

kalau laki aku tau pon mst dye suka.
Alhamdulillah lg skali.
leh lah beli gaun lebih sikit kat princess.hehehe.
baju princess pon sume dh kecik.
aku jarang sgt beli baju kat dye,
yelah,nk kua pon xsempat kan.cane nk belikan baju.
nanti ibuu sopim baju princess manyak manyak ye syg.
aku rasa cm nk g GM Klang je nanti.
kat sana mesti banyak baju kan.beli je borong.
hah senang.lepas tu 4 bulan x yah beli baju dh.
hahaha.

neway,tunggu je lah duet bonus masuk eh.
tu pon kalau betullah.

Thanks PM.

habis lah aku kena kutuk ni.adoi!



Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

21 comments:

  1. alhmadulillah...ringan sikit beban shopping raya nanti kan...:)

    ReplyDelete
  2. Yeay..ada bonus...ehh..sya plak yg gembira org lain dpt bonus..hehe..jdla..dpt tumpang2.:)

    ReplyDelete
  3. Dear..nie tahun lepas punya berita ada org edit nie..huhuhu
    buat masa nie belum ada apa2 pengumuman pasal bonus raya lagi...doa2 la bg PM murah hati nak bg kita bonus..;p

    ReplyDelete
  4. sonok nyew..

    akk suke pi KWC cheras

    ReplyDelete
  5. ini tahun lepas punya rasanyer..xkan lar dah raya baru bonus nak dapat kan..

    ReplyDelete
  6. Untunglah org gomen dpt bonus raya. Heheheheh!

    ReplyDelete
  7. Ini mcm berita tahun lepas jer.. xkan nak bag bonus raya kedua kot...emmmm

    ReplyDelete
  8. best arr.. akak nan hado, huhuhu Akak pon suke pi GM.. Best kan

    ReplyDelete
  9. rasanya ni berita last year punye... tp kalu betul lagi bagusss :)

    ReplyDelete
  10. Weee...kalau ada bonus...syok nye..hihi. Doa2 ye :)

    ReplyDelete
  11. syukur alhamdulillah..bertambah duit tabung kami... :)

    ReplyDelete
  12. @♥ Mrs. Secretary ♥hmm yeke tahun lepas punya.huaaa kecewa nya.doa doa lah dpt.

    ReplyDelete
  13. @e k i n ♥ y u s r i hmm kalau ni tahun lepas punya.mmg kecewa lah.

    ReplyDelete
  14. kalau ada bonus akak suke..walaupun bukan akak yg dpt tp husband yg dpt..hehehe

    ReplyDelete
  15. ni taun lepas punya rasanya ni kak..

    kita belum dapat lagi berita pasal bonus nie.

    hehehe

    taun lepas, kat Perak, dapat juga saguhati. Tapi masa tu kita belum setahun services lagi.

    Tahun ni inshaAllah la kalau ada. hihihi

    ringan sket beban, leh buat tambah2 persiapan kahwin. hihihi

    ReplyDelete
  16. kalau dapat, syukur kan rara ;)

    ReplyDelete
  17. kenapa raya kat kelantan??Rara punya kampung kat sana ke???kat sana pun ada lemang dan rendang jugak sekarang ni..siap ada yang jual tepi jalan lagi..

    ReplyDelete
  18. Kami yg swasta ni x merasa la nak dapat bonus ry ni. Syok la org gomen..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com