Image and video hosting by TinyPic

03 July 2013

Lepas TEDUHAN KASIH? apa pulak?

hahahaha akhirnya,
settle jugak cite Teduhan Kasih ni.
kalo x,semua pompuan pompuan meroyan.
meroyan tgk Ayu n kak Long tu.
ngan aku aku pon meroyan skali.
geram betoi lah ngan dorg tu.
mmg menjadi btol watak dorg.

lepas ni punya cite,
Elfira Loy ngan Zoey kan?
best ke? budak2 muda ni kalo belakon
kdg kdg je ok.kadang2 mcm xbest.
tgk cite cite jenis meroyan ni baru best,
hahahaha.

aku tgk kat pic Sherry tu,
kat Rasta tu sampai gak org smlm kan.
gigih eh korg g.mst best kan.dpt jumpa Adi Putra kan.
eeuuuwwww aku geram betul tgk Adi Putra tu.
hensem bebeno! ngan badan ketoi ketoi nya.
haih!

last episod smlm agak ok lah.
xlah mengecewa kan aku.
ok lah.padan muka kak long n Ayu tu.
hahaha.kan dh gila.

tapi aku mohon kat Allah,
jauhkan lah family aku dr org yg mcm ayu tu.
jahat beno.gila jantan.verangan lak tu nk kawen CEO.haih~
sanggup buat laki cm tu.sampai mati pon buat x tau je.
MIL dye tu dan dan baik ngan efa.hah baru sedo ye.
hahahah kan aku dh meroyan balik ni.

ada ke org cm tu dlm dunia ni eh?
mst ada kan.xde yg mustahil dlm dunia ni.
org busuk hati kita bukan leh nmpk dr luaran ye dak.
tapi berdoa jelah.jgn lah keturunan kita jd cm tu.
tamak cm tu.hidup lah dlm keadaan sederhana pon xpe.
asalkan bahagia hidup ni.

haih~ tahniah pada pelakon dan pengarah.
berjaya buat kami meroyan selama berminggu minggu.
hahahaha


Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

19 comments:

  1. Nabila huda tu kalau belakon..menjadi jer kannnn,,.

    ReplyDelete
  2. hahahhahaha.. hubby ida pun meroyan same! syabas ! hahahhahaa

    ReplyDelete
  3. Akak kurang suka kalau citer budak2 yang belakon.tapi tak tau la kan sebab drama baru ni pun Elfira pegang watak isteri .mungkin best la kot..heheh

    ReplyDelete
  4. selamat fifi tak tengok cerite ni.. kalau tak fifi pon meroyan sekali..

    ReplyDelete
  5. Ooh..ady putra..my hero...hehe..mmg mnjadi lakonan nabila Ahuda dgn zarina zainuddin..geram singguh tgk watak diaorg dlm ceta ni..

    ReplyDelete
  6. Best kan layan teduhan kasihhhh hebattttttt tau penutup semalam...puas hati

    ReplyDelete
  7. apalah cerita baru yer.. fenomena sungguh cerita ni...

    ReplyDelete
  8. suke tgk kaklong dgn mak tiri...terjerit sana sini...hahaha...

    ReplyDelete
  9. kte xminat sgt teduhan kasih...tp cter yg bru ni elfira mcm bdk2 sgt la

    ReplyDelete
  10. Bagi akak kurang menyengat la ending dia..hehe

    ReplyDelete
  11. daku jer ketinggalan cite ni..huhu

    ReplyDelete
  12. kadang tgk adi putra ni macam ery putra plak skg. Hissh xsuka ery putra . syg adi putra!!!

    ReplyDelete
  13. I jumpe adiputra kt muhibbah dalam kol9 semalam. Dia dinner dengan fanclub dia. Panjang gile kiu nk amik gmba dengan dia

    ReplyDelete
  14. akk suke nabila huda tuu
    tapi x tgk habis punn teduhan kasih .. payah nak folo .. x sempat huhu

    ReplyDelete
  15. suka betol tgk adi putra dari aron aziz..*tiba*

    ReplyDelete
  16. syg kak long..hahahahahahahahahhaha

    ReplyDelete
  17. X minat la citer baru ni. Suka lagi teduhan kasih. Citer elfira ni x tgk sgt. Anak yg suka tgk. X minat elfira pun ye jugak.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com