03 July 2013

Lepas TEDUHAN KASIH? apa pulak?

hahahaha akhirnya,
settle jugak cite Teduhan Kasih ni.
kalo x,semua pompuan pompuan meroyan.
meroyan tgk Ayu n kak Long tu.
ngan aku aku pon meroyan skali.
geram betoi lah ngan dorg tu.
mmg menjadi btol watak dorg.

lepas ni punya cite,
Elfira Loy ngan Zoey kan?
best ke? budak2 muda ni kalo belakon
kdg kdg je ok.kadang2 mcm xbest.
tgk cite cite jenis meroyan ni baru best,
hahahaha.

aku tgk kat pic Sherry tu,
kat Rasta tu sampai gak org smlm kan.
gigih eh korg g.mst best kan.dpt jumpa Adi Putra kan.
eeuuuwwww aku geram betul tgk Adi Putra tu.
hensem bebeno! ngan badan ketoi ketoi nya.
haih!

last episod smlm agak ok lah.
xlah mengecewa kan aku.
ok lah.padan muka kak long n Ayu tu.
hahaha.kan dh gila.

tapi aku mohon kat Allah,
jauhkan lah family aku dr org yg mcm ayu tu.
jahat beno.gila jantan.verangan lak tu nk kawen CEO.haih~
sanggup buat laki cm tu.sampai mati pon buat x tau je.
MIL dye tu dan dan baik ngan efa.hah baru sedo ye.
hahahah kan aku dh meroyan balik ni.

ada ke org cm tu dlm dunia ni eh?
mst ada kan.xde yg mustahil dlm dunia ni.
org busuk hati kita bukan leh nmpk dr luaran ye dak.
tapi berdoa jelah.jgn lah keturunan kita jd cm tu.
tamak cm tu.hidup lah dlm keadaan sederhana pon xpe.
asalkan bahagia hidup ni.

haih~ tahniah pada pelakon dan pengarah.
berjaya buat kami meroyan selama berminggu minggu.
hahahaha


19 comments:

Nurzakiah Hanum said...

mane nak cari

Aty_Fared said...

Nabila huda tu kalau belakon..menjadi jer kannnn,,.

Lynda Che Lah said...

tak minat Elfira..sekian!

::EIDA:: said...

hahahhahaha.. hubby ida pun meroyan same! syabas ! hahahhahaa

diana said...

Akak kurang suka kalau citer budak2 yang belakon.tapi tak tau la kan sebab drama baru ni pun Elfira pegang watak isteri .mungkin best la kot..heheh

Fifi Nadhrah said...

selamat fifi tak tengok cerite ni.. kalau tak fifi pon meroyan sekali..

adrianna syaz said...

Ooh..ady putra..my hero...hehe..mmg mnjadi lakonan nabila Ahuda dgn zarina zainuddin..geram singguh tgk watak diaorg dlm ceta ni..

With Julia said...

Best kan layan teduhan kasihhhh hebattttttt tau penutup semalam...puas hati

Masya said...

apalah cerita baru yer.. fenomena sungguh cerita ni...

Wawa said...

suke tgk kaklong dgn mak tiri...terjerit sana sini...hahaha...

Mysara Ab Rahman said...

kte xminat sgt teduhan kasih...tp cter yg bru ni elfira mcm bdk2 sgt la

Chekgu Azrine said...

Bagi akak kurang menyengat la ending dia..hehe

SweetLikeWhat said...

daku jer ketinggalan cite ni..huhu

HanNis SaNia said...

kadang tgk adi putra ni macam ery putra plak skg. Hissh xsuka ery putra . syg adi putra!!!

Mimin said...

I jumpe adiputra kt muhibbah dalam kol9 semalam. Dia dinner dengan fanclub dia. Panjang gile kiu nk amik gmba dengan dia

ieda immi said...

akk suke nabila huda tuu
tapi x tgk habis punn teduhan kasih .. payah nak folo .. x sempat huhu

Elya Roza said...

suka betol tgk adi putra dari aron aziz..*tiba*

mychessypie said...

syg kak long..hahahahahahahahahhaha

Ibu Lala said...

X minat la citer baru ni. Suka lagi teduhan kasih. Citer elfira ni x tgk sgt. Anak yg suka tgk. X minat elfira pun ye jugak.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...