16 July 2013

Majlis Pertunangan Raja Azmi

Tahniah Raja Azmi!
hehehe,tu je yg aku boleh ucapkan.
lepas kontroversi sana sini.
last las tunang jugak RA,
vahhhh siap pelamin,
lawa,RA pon lawa lepas kena makeup.
kalau mak aku makeup mcm ni mst lawa jugakkan.
hehehe.

cepat cepat kawen ya!
heee~

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

15 comments:

Niza Romli said...

kelas ko jahhh..
harap lepas ni takdak kontrobesiii dah..
malu kat oghang ngat aehh..
tua2 dahhh..huuuu

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

RA maintain jer kan..ttp comey gitew.. ;p

Aty_Fared said...

waaaahhh..memang boleh tahan cun nyer RA ni pas make up eh..selalu tengok macam comot jer..heheh

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

ieda immi said...

dah rupe anak dara lak ..
wajh dia memang ayu kan ;)

faraherda.razalan said...

Amboi...nenek vogue ni...

CikNaa said...

katil dia lawo.. haha..err.. komen lebih2 dlm ati jele..

JaSSNaNi said...

set bilik tido grand punya.. ala2 yang model dia anita sarawak tu.. set bilik tido org kaya katakan.. :D

:: Mrs.Eady :: said...

hah?

Sya Mimie said...

kalah anak dara nak tunang..huhu

diana said...

nak jugak bertunang nenek pun...hehhe

Mila Ahmad said...

cantik make up dia...

Khai♥Rin : anies said...

copek la kawen nyerr

Myra Jay said...

Tahniah!!! :)

ct kektus said...

hahaa. siapa2 make up pon akan jadi lawa kak. bukan stakat mak akak, mak kite skali pon akan jadi lawa lepas make up. hehee

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...