Image and video hosting by TinyPic

16 July 2013

Majlis Pertunangan Raja Azmi

Tahniah Raja Azmi!
hehehe,tu je yg aku boleh ucapkan.
lepas kontroversi sana sini.
last las tunang jugak RA,
vahhhh siap pelamin,
lawa,RA pon lawa lepas kena makeup.
kalau mak aku makeup mcm ni mst lawa jugakkan.
hehehe.

cepat cepat kawen ya!
heee~

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

raja azmi bertunang

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. kelas ko jahhh..
    harap lepas ni takdak kontrobesiii dah..
    malu kat oghang ngat aehh..
    tua2 dahhh..huuuu

    ReplyDelete
  2. RA maintain jer kan..ttp comey gitew.. ;p

    ReplyDelete
  3. waaaahhh..memang boleh tahan cun nyer RA ni pas make up eh..selalu tengok macam comot jer..heheh

    ReplyDelete
  4. dah rupe anak dara lak ..
    wajh dia memang ayu kan ;)

    ReplyDelete
  5. katil dia lawo.. haha..err.. komen lebih2 dlm ati jele..

    ReplyDelete
  6. set bilik tido grand punya.. ala2 yang model dia anita sarawak tu.. set bilik tido org kaya katakan.. :D

    ReplyDelete
  7. kalah anak dara nak tunang..huhu

    ReplyDelete
  8. nak jugak bertunang nenek pun...hehhe

    ReplyDelete
  9. hahaa. siapa2 make up pon akan jadi lawa kak. bukan stakat mak akak, mak kite skali pon akan jadi lawa lepas make up. hehee

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com