17 July 2013

Mayat Bayi di Masjid Bersama Rm50


Kejam,manusia makin kejam.
kenapa? kenapa ?
buang depan masjid dgn harapan org masjid akan
uruskan bayi tu?

xtau nk ckp apa.sedih gila rasa.
kalo bab bab baby ni mmg aku sedih.
xsanggup rasa nk mendengarnya.
nk tgk apa tah lagi.
moga roh baby tu ditempatkan bersama
golongan org org yg beriman,
syurga tempat mu syg!

hmmm~ ( sumber : news hub )

18 comments:

ZazaMyMoon said...

YaAllah kejamnya manusia tu..
sedih bila bayangkan =(

ArELeEz said...

berani buat tp, xberani tanggung! huh!

Nurzakiah Hanum said...

sabar je la

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Ya Allah kesiannya bby tue tak berdosa pun..si ibu dh buat dosa jangan la ditambah dosa lagi.. berani buat berani la tanggung.. geram!!
Al-Fatihah kpd baby tue..

Mrs.Yana @ K.M & B.U.M.P said...

ibunya tak ada perasaan kot..ingat anak patung ke

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

amin.. syurga tempat bayi tu :) insyaAllah..

♥ Wina ♥ said...

issskkkk tak suke baca!

nuyui a.k.a miss YUI said...

apalah nak jd skg ni.

lieyalatif said...

kejam sgt!! tergamak dieorg buat camtu....

Love Razila said...

eMM...rendahnyer moral orang sekarang yer. Al-Fatihah :'(

beta kupu said...

adoyai....mcm2 hal la skrg ni
Al-Fatihah

beta kupu said...

adoyai....mcm2 hal la skrg ni
Al-Fatihah

:: Mrs.Eady :: said...

giler!

adzairdawati makdara said...

masyaallah sangat kejammm

wantie said...

semoga mereka yang membantu menguruskan jenazah bayi ini mendapat rahmat yang tidak terhingga dari Allah...

ahli syurga bayi tu.

Khai♥Rin : anies said...

yg buat tu mmg x layak dipggl manusia..

Ratu Hatiku said...

Kenapa kejam sgt sanggup buat mcmtu pada ank yg tak berdosa... :(

QueeN TerataI said...

bila manusia sudah hilang akal kewarsan & kemanusiaan... erm..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...