23 July 2013

Tahniah Kate Middleton & Prince William



tahniah Prince William and Kate,
smlm aku dgr kate sakit sakit.
pg td dh bersalin,
tahniah!
eh panggil kate cm tu je.
mcm kawan kawan je aku buat.
hahaha.

nk tgk pic ke?
mmg xde lg lah kan.
hehehe.kalo sape ada hebat lah.

eh aku xde mood ag lah nk buat entry.
nanti lah eh.hutang resipi pon x byr ag ni.
adoiii.

aku ngah layan cite korea ni.
tu yg buat xde mood tu.

Cheongdam dong Alice.
sape tgk?
rini dh episod 9.
so nk habiskan rini jugak.
hahaha.
k bai!

selamat menjalani ibadah puasa.

12 comments:

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Bestnya..mesti baby secomel ibu dan sekacak ayahnya..hehehe ;p

beta kupu said...

ooo dpt prince rupanya....
eh best ea citer tu, harus layan nih!

beta kupu said...

ooo dpt prince rupanya....
eh best ea citer tu, harus layan nih!

nuyui a.k.a miss YUI said...

tahniah buat psgn diraja ini =)

♥ Wina ♥ said...

a'ah semua cite pasal nie hari nie..

congrats, kate..selamat berpantang yer eyhhh?? ahahahhh..

shark said...

gambr bby pling mahal ler le kalau dpt xklusif.

Nurzakiah Hanum said...

tahniah

diana said...

dah pernah tengok drama tu..last sekali..
jeng..jeng jeng..heheh

akak suka hero dia..
haha..

nanti rara tengok I hear your voice pulak tau..citer tu tengah tayang sekarang kat tv..best sangat..

*baju melayu merah tu dah sold.kecewa..tahun ni tema merah..heheh

QueeN TerataI said...

baby boy... sukala keluarga diraja tukan.. sbb dah ada penggantinya nnt.. ;)

Liyana said...

oit keje ke tak, sempat plk melayan korea, agagaga

faraherda.razalan said...

Pewaris takhta tu. Heheheh...

Rara, nape takde mood?

Khai♥Rin : anies said...

layan Running Man je hehehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...