Image and video hosting by TinyPic

10 July 2013

TUN Mahathir Mohamad Ulang Tahun ke 88


Ya Allah.aku xtau dan xpenah tau umur Tun bape.
harini baru aku tau Tun dh 88 tahun.
hebat,cergas,masih boleh berikan idea idea bernas.
patutkan otak Tun pon Jepun nk beli kan.

kalau atok nenek lain aku tgk,
88 dh xlarat nk jalan.duduk rumah,
xsihat, ( ni bukan nk mengata ye )
tapi Tun sihat walafiat lagi.

Tahniah Tun,
moga panjang umur,murah rezeki.

# aku x paham dorg yg boleh kutuk kutuk Tun ni dlm FB.
kata dye kenapa x mampus lagi lah,
itu lah,ini lah.xpaham aku.korg ni x puasa ke?
sampai nk mendoa kan org mati.
suruh bawak bawak bertaubat lah.
awak awak tu,before nk suruh org bertaubat,
kau taubat lah dulu.tgk diri sendiri dulu.
sekurang kurang nya Tun dh 88 tahun masih sihat.
kau tu nanti dh 88 tahun agak agak macam mana?

bulan bulan puasa ni,jaga lah mulut.
jgn lah sia sia kan amalan puasa tu mcm tu je.
bawak bawak bersabar.

anyway! selamat hari ulang tahun Tun.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. sbb ramai yg mendoakan yg x elok pd Tun maka Allah panjangkan lg usia Tun..

    ReplyDelete
  2. tau dia 80an tapi tak tahu pulak 88 dah....biasa la mulut orang payah nak tutup..

    ReplyDelete
  3. tu la kan rara..dengki lah tu..selamat ulang tahun yg ke-88 tun..semoga panjang umur dan sihat :)

    ReplyDelete
  4. alhamdulillah.. pjg usianya..kuat lagi.. slm knl..singgah sini follow kembali. ;)

    ReplyDelete
  5. klu arwah atuk akak ade lagi, sebaya tu.. :)

    ReplyDelete
  6. sy plak br tau tun hasmah lbh tua sethn drpd tun m ;-)

    ReplyDelete
  7. leez kagum dgn kepimpinan tun.

    ReplyDelete
  8. Kita bkongsi entry yg sama..
    Tun org yg rajin dn snyum sokmo.
    Tu rahsia awet muda..
    Hehe

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com