16 August 2013

Bakal Isteri Halim Othman

kekasih halim othman

kekasih halim othman

kekasih halim othman

Akhirnya kawen jugak Halim Othman ni kan.
eh belum tau lg.baru ura ura je.hehehe.
kalo betul ni gf dye,and bakal binik,
bagus lah.dh tua jugak kan HO ni?
tapi muka maintain hensem gittew.
aku suka suara HO ni.macho macho.
hehehe.

dan x lupa jugak rancangan roda impian,
hahaha.

11 comments:

ct shah said...

asal muka dia maintain dari dulu sampai skerg ek?mcm pak nil gak.awet muda gitu.

me.liyana said...

misai misai...hehe..cun gak gelpren die

Che Rosliza Che Mat said...

lawanya bakal isteri dia...

dak-eiza said...

Lawo bakal binik die ek
Kite pon suke sore dia yg macho x hengat tuu
Hihi

Intan Zulhilmi said...

maintain aje dia ni...akhirnya nak kawen dah yer...huhu

mama aryan said...

cantik gak bakal isteri dia ni...
moga jodoh berpanjangan

D Yatie said...

Semoga cepat la dia kawen kan. Masa roda impian dulu seronok nengok nyer. Wahaha. Macho gittew

Nurzakiah Hanum said...

wow

TelingaBulat said...

cun je bakal binik nye..btw HO mmg awet mudee

Cho Zila said...

tuler pasal muka awet tapi orang bujang baik lelaki atau pompuan memang dapat mentenni...
kawenler cepat HO ....

CAHAYA MATA said...

errr..
bukan ke dulu HO kata nak cari bakal isteri solehah..pakai tudung..kampung style.. :)

kita doakan jodoh mereka sampai ke akad nikah..dan mudah-mudahan HO leh bimbing isteri dia jadi solehah..aminn.. :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...