Image and video hosting by TinyPic

16 August 2013

Bakal Isteri Halim Othman

kekasih halim othman

kekasih halim othman

kekasih halim othman

Akhirnya kawen jugak Halim Othman ni kan.
eh belum tau lg.baru ura ura je.hehehe.
kalo betul ni gf dye,and bakal binik,
bagus lah.dh tua jugak kan HO ni?
tapi muka maintain hensem gittew.
aku suka suara HO ni.macho macho.
hehehe.

dan x lupa jugak rancangan roda impian,
hahaha.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. asal muka dia maintain dari dulu sampai skerg ek?mcm pak nil gak.awet muda gitu.

    ReplyDelete
  2. misai misai...hehe..cun gak gelpren die

    ReplyDelete
  3. Lawo bakal binik die ek
    Kite pon suke sore dia yg macho x hengat tuu
    Hihi

    ReplyDelete
  4. maintain aje dia ni...akhirnya nak kawen dah yer...huhu

    ReplyDelete
  5. cantik gak bakal isteri dia ni...
    moga jodoh berpanjangan

    ReplyDelete
  6. Semoga cepat la dia kawen kan. Masa roda impian dulu seronok nengok nyer. Wahaha. Macho gittew

    ReplyDelete
  7. cun je bakal binik nye..btw HO mmg awet mudee

    ReplyDelete
  8. tuler pasal muka awet tapi orang bujang baik lelaki atau pompuan memang dapat mentenni...
    kawenler cepat HO ....

    ReplyDelete
  9. errr..
    bukan ke dulu HO kata nak cari bakal isteri solehah..pakai tudung..kampung style.. :)

    kita doakan jodoh mereka sampai ke akad nikah..dan mudah-mudahan HO leh bimbing isteri dia jadi solehah..aminn.. :)

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com