30 August 2013

Berhati-Hati beli jongkong emas,Buang bayi

harini hari jumaat kan.so kita randomly jelah borak eh.
xde nk serius serius sgt.hehehehe.


tadi aku tgk kat FB raihana,org post pasal ni.
weiii~ org beli emas bukan suka suka,ko boleh tipu kan letak besi.
apekahhhh~ betul ke ada kes cm ni?
jgn lah beli emas di kedai sembarangan.
siasat dulu.sayang duet weiiii~


ni lg satu kes yg BODO!
haish~ xtau nk ckp apa.Allah bg otak,fikir~
kalo xnk guna otak.buang,bg anjing mkn.


hmm ini lawak~ pandai pandai lah wahai kaum Adam yek!
solat pon xjaga,ada hati nk kawen banyak!


InsyaAllah~ Allahhuakbar~


hmmm mula mula diam.lepas tu anak pon follow.
xbagus betul.kalo aku jd mak n bini dorg ni.
2 2 kepala aku penggal dgn kuali! hahahaha


guna kan lah FB sebagai medium meluaskan ilmu agama,

jgn post bukan bukan * ingatan utk aku
jgn emo kat Fb *ingatan untuk aku jugak!
jgn buat gossip kat Fb * untuk aku jugak! hahaha.
berpesan pesan lah kita.jom improve diri!
jyeaasshhhh~

Assalammualaikum~
xjawap dosa.hehehe.






11 comments:

!k@ said...

Yg emas tu mmg betul rara...ika pernah pergi lawatan kat jab kimia.mmg ade kes camni..bukan takat emas bar ni je tau...barang kemas pun ada...kena hati2...

D Yatie said...

Sangat random! Hehehehe.

Hilmirda Daud said...

Tak berhati perut betul org yang buang+bunuh bayi tu. Geram sungguh dengan org yg mcm ni.

Nur Hidayah said...

sedih tgk yang buang bayi tu, kalau rasa tak nk bagi dekat org yang nk...ramai lagi yang masih menanti zuriat tapi tak dapat :(

TelingaBulat said...

ehehe betol2 random ni.in one entri kekeke

Nurzakiah Hanum said...

sedih la

me.liyana said...

baby tu..siannya..org lain dok tunggu zuriat..dia sng2 je buang...sobsob

Cik Mun said...

mcm2 cite ni..kejam betul yg buang baby tu..

Munnafendy said...

benci tgk kes baby tu!

♥ ROS ♥ said...

Haishh tkut yg kes emas tu.. Better beli dgn yg berdaftar n ade sijil.. Ros beli yg public gold..insyaallah :)

Erna Eer said...

buang bayi, xhabes2. ajaran Islam bile diketepikan mcm ni lah. sape nak dipersalahkan? diri sendiri...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...