16 August 2013

Gambar lelaki dayus yang belasah isteri di lif




aku x paham sgt actually pasal kes ni.
mak mentua aku ada cite.anak anak dorg ni xnk ikut
ayahnya balik umah mak baru.ke mcm mana ke.
aku pon xpaham.
tapi yg lg aku x paham.
knp kena pukul mcm tu.
YE! tau kalau ada buat salah,
tapi bukan di pukul cenggitu.
haih~ pompuan kot.
xde daya nk melawan.

SO! lepas ni aku nk hantar jugak anak aku
g kelas mempertahankan diri.
moga leh melawan lelakilelaki yg ganas gini.
tapi moga di elakkan lah.dijauhkan.
AMIN.

p/s : xde mood sgt nk update blog.sbb sibuk nk
buat preparation utk buffday princess.hehehe

12 comments:

Intan Zulhilmi said...

Dia dah serah diri dah kan? Teruk r pukul mcm tu...tah hape2

Umi Qi said...

Yayyyy birthday sofia wehuuu :)

ieda immi said...

X TGK2 PUN DIKK serammm

entah2 ape2 manusia zaman skrg !

eppy daby cayunk sofea !

mychessypie said...

hamboiiiii bz benor wat design la tu...

beta kupu said...

Tu la mgkin ade je mslh peribadi dorg diseblk kes ni tp wlu ape pun, sgt xptt wat bini cenggitu....huhu

♥ Mrs. Secretary ♥ said...

Mmg dayus..geram i tgk..igt tnggul kayu ke dok pukul smpai mcm tue kan..

Khai♥Rin : anies said...

kalau si isteri wat slh sekali pun bkn tu caranya nk perbaiki kesilapan.dia x layak dipanggil lelaki / suami / ayah / manusia rara...

Nurzakiah Hanum said...

dasar jantan x guna

Chekgu Azrine said...

Geram akk tgok muka dia..ishhh

Che Rosliza Che Mat said...

geram tgk muka hubby dia...

mama aryan said...

ntah apa2 je lelaki ni,klu akak..akak belasah balik nih walapon tak berape nak gagah la

Aty_Fared said...

aty tak tengok pon video tuh...takut sakit hati...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...