Image and video hosting by TinyPic

16 August 2013

Gambar lelaki dayus yang belasah isteri di lif




aku x paham sgt actually pasal kes ni.
mak mentua aku ada cite.anak anak dorg ni xnk ikut
ayahnya balik umah mak baru.ke mcm mana ke.
aku pon xpaham.
tapi yg lg aku x paham.
knp kena pukul mcm tu.
YE! tau kalau ada buat salah,
tapi bukan di pukul cenggitu.
haih~ pompuan kot.
xde daya nk melawan.

SO! lepas ni aku nk hantar jugak anak aku
g kelas mempertahankan diri.
moga leh melawan lelakilelaki yg ganas gini.
tapi moga di elakkan lah.dijauhkan.
AMIN.

p/s : xde mood sgt nk update blog.sbb sibuk nk
buat preparation utk buffday princess.hehehe
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. Dia dah serah diri dah kan? Teruk r pukul mcm tu...tah hape2

    ReplyDelete
  2. Yayyyy birthday sofia wehuuu :)

    ReplyDelete
  3. X TGK2 PUN DIKK serammm

    entah2 ape2 manusia zaman skrg !

    eppy daby cayunk sofea !

    ReplyDelete
  4. hamboiiiii bz benor wat design la tu...

    ReplyDelete
  5. Tu la mgkin ade je mslh peribadi dorg diseblk kes ni tp wlu ape pun, sgt xptt wat bini cenggitu....huhu

    ReplyDelete
  6. Mmg dayus..geram i tgk..igt tnggul kayu ke dok pukul smpai mcm tue kan..

    ReplyDelete
  7. kalau si isteri wat slh sekali pun bkn tu caranya nk perbaiki kesilapan.dia x layak dipanggil lelaki / suami / ayah / manusia rara...

    ReplyDelete
  8. ntah apa2 je lelaki ni,klu akak..akak belasah balik nih walapon tak berape nak gagah la

    ReplyDelete
  9. aty tak tengok pon video tuh...takut sakit hati...

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com