26 August 2013

Kanak-Kanak Mangsa Dera Ibu Kandung Akhirnya Meninggal Dunia

Kanak-Kanak Mangsa Dera Ibu Kandung Akhirnya Meninggal Dunia

aku sepatutnya nk update pasal beraya dgn geng gojes.
tapi disebabkan dgr berita ni pg td.
trus mcm xde mood.

aku x ikuti sgt perkembangan budak yg kena dera ni.
aku tau sikit sikit je.tapi bila dgr dye dh meninggal.
sedih sgt aku rasa.apa lah salah dan dosa budak ni.

kalau ye pon budak ni nakal.
takkan lah pukul sampai cm ni.
ko x sayang ke anak ko?
aku xpaham betul.

mmg kadang kadang kita akan ada
satu perasaan marah dan geram kat anak.
tapi takkan nk pukul sampai mati.
bg aku marah sket.cubit ke sket ok lah kalau nakal sgt.
tapi kalau sampai koma.
dan membawak ke mati.tu dh kejam.
kejam sgt.kejam gila!
tau!

moga jadi pengajaran kat aku ngan mak mak lain.
kalau marahkan anak.jgn ikutkan hati.sbr.
sabar dan sabar.

ok lah.nk breakfast jap.


10 comments:

Chekgu Azrine said...

mak dia mental kot sis..akk pun xblh terima kot..huhu..geram.je bila tau..

al fatihah untuk ank kecil xberdosa tu

Nurzakiah Hanum said...

sedih la

nuyui a.k.a miss YUI said...

truk sgt kecederaannya..

mmg takde akal maknya.

ct shah said...

al fatihah.semoga rohnya dicucuri rahmat.
pada si ibu,i curse you!!!

ArELeEz said...

yg penting didikan awal. klu betul caranye, in shaa allah.. anak akan dengor kata. tp klu nakal gak, jgn la belasah anak2 camni sekali! haish!

Umi Qi said...

Berderau tgk gambar rara post nih...ya Allah...ibu kandung dera anak sendiri sedimikian ruper...ya Allah mengucap byk kali bila anak syurga nih Allah ambil kembali...rara umi Qi nih marah si Qi pun menangis sbb rasa berdosa...tuh marah tuh belum cubit manja2 lg dh nangis...ya Allah sayang anak sayang anak...

Intan Zulhilmi said...

Al-fatihah...

Emm...sedih, tp dari terus menderita, ini lbh baik utknya...Allah tau apa yg terbaik...

Kita yg ada anak ni lg la tersayat hati...

TelingaBulat said...

ya allah skt nye ati baca..si ibu macam xde otak anak sekecil tuh boleh didera..apelaa dosa budak tuh..hur,, sedih

diana said...

kesian nya..sampai mati anak dikerjakan nya,.jangan dia buat2 giler sudah la..

diana said...

kesian nya..sampai mati anak dikerjakan nya,.jangan dia buat2 giler sudah la..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...