26 August 2013

Princess Setahun dalam bulan Islam

Harini dah 20syawal kan.
Mengikut bulan islam.20 Syawal adalah tarikh kelahiran princess.maknanya kalau ikut bulan islam.anak ibuu dh setahun.
Ya Allah.dh besar anak ibuu.
( ayat klise ) ibuu rasa mcm baru smlm bersalinkan awak.hehehe.
Princess.di tarikh kelahiran awak pada 20 Syawal ni.ibuu xde benda nk di ucapkan.
Cuma cuma cuma.ibuu nk awak sentiasa jd anak ibuu.bukak mata ibuu nk awak ada dengan ibuu.ibuu pejam mata pun awak ada dgn ibuu.awak lah nyawa ibuu.selain papa.awaklah jantung ibuu selain papa.awak lah limpa ibuu selain papa.
Hari hari sejak awak lahir.ibuu xpernah tak rindukan awak.makin hari makin sayang.makin hari makin rindu menggebu segebu pavlova yg ibuu buat.xtau ibuu nk luahkan.
Ibuu harap segala apa yg ibuu buat untuk awak.awak akan rasa kasih sayang nya.ibuu tau awak syg ibuu.ibuu tau sgt.
Selamat hari lahir syg.
Moga jd anak yg solehah.
Anak yg akan sentiasa menyejukkan perut ibuu.awak lah cinta hati ibuu.
Salam syg.ibuu~

7 comments:

Aeen said...

selamat hari lahir princess....semoga menjadi anak yang solehah yeh...jangan nakal2.... <3

Riana said...

Happy bday princess..kejap je kan masa..rasa baru tgok ibu kamu usung kamu kehulu kehilir gi beraya tahun lepas..hehe

shaFazie said...

selamat hari lahir princess...dua2 comey

aznor ibrahim said...

slamat ari lahir princess..membesar menjadi anak yang solehah ye syg :)

Asyifa Mustaffa said...

selamat hari lahir princess...:-)

mOoN said...

happy bestday iman sayang... :)

Cik Mun said...

happy birthday..comelnye die..

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...