Image and video hosting by TinyPic

20 August 2013

Tragedi Raya Kedua kami~


nak cerita kat korg pon aku sedih sgt.
xtau lah nk ckp mcm mana.
sedih gila raya ke-2 aku.

hahahahaha.nk gelak sket.
xreti lah nk berlakon.
hahahaha,takde tragedi pon raya kedua kami,
just duduk rumah,lepak lepak mkn sampai lebam je.
hahahaha.

kesian kan.
raya kedua kami masih lg kat Pasir Putih,
aku bangun kul 9am,anak bapak tu bangun dh tgh hari,
pas tu papa nya g sembahyang raya,
makan dan tido balik.mlm lepas magrib kami
siap sedia balik ipoh.hahahaha.
sabo jelah.tgk lah princesss tu.
dye pon bosan x buat apa.
raya ke-2 duk rumah je.
hehehehe.

sok cite pasal raya ke-3 pulak eh.
heee bye~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

12 comments:

  1. ala ciannya princess..tak gi jenjalan yeah..takpe, nanti pulun raya..

    ReplyDelete
  2. best laa akak ade kg.. kite nie haa raya kat bandar je... huhu

    ReplyDelete
  3. selamat hari raya jugak kak rara.
    maaf zahir batin ;)

    sophea comel!!

    ReplyDelete
  4. akakpon sama.. raya keduatu kan hari jumaat payah nak jalankan...
    sian dia bosan..

    ReplyDelete
  5. lor kenapa tak pegi kutip duit raya princess?? hehe

    ReplyDelete
  6. raya ke2 ada sembahyang raya gak ker? hehehehe

    ReplyDelete
  7. jap2...raya kedua papa princess gi semayang raya lagi? ke semayang jumaat??hehehehe....

    ReplyDelete
  8. huhu dh blk ipoh mst raya smpi lebam kn??

    ReplyDelete
  9. sama la kite hehehehe dok umah jg x g beraya

    ReplyDelete
  10. Raya tempat orang gitu la Rara...jadi mati langkah..

    ReplyDelete
  11. hihihi. kte nasib baik beraya kat sarawak. klo ry kt ipoh, hr first dh dok dlm umah je kot. haha

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com