Image and video hosting by TinyPic

26 September 2013

bila penat,mimpi BURUK pun datang~

semalam kan aku OT,dalam kul 11pm aku habis kerja,
at the same time subuh subuh semalam aku Period,
selesai je solat subuh,aku rasa lain mcm,
tgk tgk P,xtau lah sah ke x solat aku tu.
hehehe.patut lah smlm pinggang sakit.kaki lenguh.
pas tu nk g keje smlm pun kaki ni lenguh sgt.
sbb duduk dlm ekon sejuk sgt pun sama kot.

aku sampai rumah dlm 1130pm cm tu.
rumah dh gelap.aku ingat sume dh tido.
aku g dapur tgk tgk anak dara aku tu
tgh jalan,pegang roti kat tgn,dlm mulut banyak roti.
wakakaka.tgh makan lg.dh kul 11 lebih mkn lg?
kang demok kang nak oiii~

pas tu aku duduk depan dye,dye jalan kat aku sambil
pegang roti n bebel bebel~ hehehe.
apa yg dibebel nya pon aku xtau,
marah aku bali lambat kot.

pas tu aku tinggal jap.
aku mandi sume,dye main dlm bilik.
aku masuk bilik,berterabur sume mainan,
baju,buku.sume lah~ nk pengsan aku tgk.
aku pejam kan je mata,nk bebel marah kang dye
marah aku balik.haih~ dh pandai bebel balik kat aku.

pas tu aku baring atas katil.
aku baring tgk fon,dye pon baring sebelah aku,
ingat aku nk bukak video kat dye lettew~
dye dh jd biasa cm tu.asal aku baring je.
dye ngat aku nk pasang video kat dye,
aku pon bukak lah video dye,
dye tgk cite madagascar 3,pas tu lagu lagu,
aku terlelap,dye pon sama.

letih sgt aku smlm.aku tido sedar sedar dh kul 530am,
huaaa penat.mata xleh bukak,kaki lenguh lg.
pas tu aku rasa mcm ada benda pelik.
aku ada mimpi sesuatu,jenuh aku ingat balik apa mimpi aku,
rupanya aku mimpi si Johan Rajalawak tu kawen 3.
wakakakaka kesian~ sampai 3 weh.haha.
ntah kenapa tiba tiba masuk Johan dlm mimpi aku.

yg laki aku lg lawak.
sampai mimpi si Kila Fairy tu.
tapi laki aku lg lawak.mimpi Kila Fairy jd gila.
kutip sampah,pas tu kata dye ngah shooting.
hahaha.kesian~

sekian cite aku,ntah pape story aku rini.
penat x hilang ag.nk minum kopi lah rasanya~
bye~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

13 comments:

  1. Bila penat semua boleh termimpi.

    Anak2 cam gitulah, kekadang kesian bila mak terpaksa kerja lewat malam rasa anak2 terabai.

    ReplyDelete
  2. org ckp klu kite mimpi owg tuh dlm mimpi,mean owg yg kite mimpi tuh ingt kn kite..haha untunglaa kn

    ReplyDelete
  3. org ckp klu kite mimpi owg tuh dlm mimpi,mean owg yg kite mimpi tuh ingt kn kite..haha untunglaa kn

    ReplyDelete
  4. org ckp klu kite mimpi owg tuh dlm mimpi,mean owg yg kite mimpi tuh ingt kn kite..haha untunglaa kn

    ReplyDelete
  5. org ckp klu kite mimpi owg tuh dlm mimpi,mean owg yg kite mimpi tuh ingt kn kite..haha untunglaa kn

    ReplyDelete
  6. kronik btol mimpi awk ni raaaa.. hihihihihi

    ReplyDelete
  7. Hahahahaha. Ssh ht wife johan kalau baca ni ra. Hahaha.

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com