Image and video hosting by TinyPic

02 September 2013

Happy Buffday Qaiser Ilman


Allah selamat kan kamu~
Allah selamat kan kamu~
Allah selamat kan Qaiser Ilman,
Allah selamatkan kamu~

dear Qaiser Ilman,
aunty buat satu entry khas untuk awak.
khas sbb aunty sgt xseronok.
xseronok sbb xdpt dtg buffday party awak~
maafkan aunty~ sesunggunnya hadiah awak aunty dh beli.
besar harapan aunty nk g buffday party awak dan
nk mkn mekdi dan nk jumpa mummy mummy blogger lain.
maafkan aunty~

dear Qi,
aunty doakan awak jd anak yg soleh,
anak yg mendengar kata,
sihat,bijak,hensem yek~
dr skrg aunty dh nmpk kehenseman awak 
yang terserlah tu~ dh ada awek ke belum?
kalau belum aunty nk amik jd menantu!
kikikiki.aunty masuk minang awak eh,
hehehe.

dear Qi,
lg skali aunty nk ucapkan,
happy buffday~
kirim salam kat ummi awak ye.
mst ummi awak majuk dgn aunty.
huaaaa nangis~
aunty harap kita dpt jumpa lg lain kali k.
aunty love u~

kredit fb ummi awak~hehehe

happy buffday syg~
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. dear Qi,
    aunty doakan awak jd anak yg soleh,
    anak yg mendengar kata,
    sihat,bijak,hensem yek~
    dr skrg aunty dh nmpk kehenseman awak
    yang terserlah tu~ dh ada awek ke belum?
    kalau belum aunty nk amik jd menantu!
    kikikiki.aunty masuk minang awak eh,
    hehehe.

    dear Qi,
    lg skali aunty nk ucapkan,
    happy buffday~
    kirim salam kat ummi awak ye.
    mst ummi awak majuk dgn aunty.
    huaaaa nangis~
    aunty harap kita dpt jumpa lg lain kali k.
    aunty love u~

    p/s---->>>>Kannn dh ckp Umi Qi nangissssssssssssssssss nak lariii plok mama raraaaaaaaa skrg...uwaaaaa mengalir air mata nih...jgn rasa bersalah ye kerana Allah yg menentukan perancangan kita dear...dari nangis tetiba rasa lucu bila rara ckp Qi dh ada awek ke belum? Hahahahahha lawakkkk ar rara aduyaiii syg rara!

    ReplyDelete
  2. rara x datang yeh...tercari2 gak ain mana rara time birthday QI hari tu...huhuh...

    ReplyDelete
  3. Ingatkan u pegi.patutla x nmpak gambar..

    ReplyDelete
  4. Happy birthday baby Qi.. mak dan anak sama comel lah.. :)

    ReplyDelete
  5. Assalamualaikum. selamat hari lahir buat Qaiser Ilman. semoga membesar dengan sihat dan menjadi anak yang soleh :)

    ReplyDelete
  6. Rara.. rugi wooo tak dtg.. hehe
    kalau tidak bleh kita jumpa kann :)

    ReplyDelete
  7. cutenyer si Qi ni.ikut muka mak dia.:-)

    ReplyDelete
  8. QI, auntie ida tak dapat datang sorry sayangggggg ;(

    ReplyDelete
  9. My pn xdpt datang gara2 dhia demam... :'(

    kite belum jmpe lagi kan rara? hihi

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com