30 September 2013

Harga ROKOK 2013 TERBARU

HARGA-ROKOK-NAIK-LAGI

situasi & tempat kejadian : kedai serbanika RTM , Lunch Hour

abg A : rokok Dunhill 1 ( sambil hulur rm10 )
abg B : rm12 bang.
abg A : eh dh naik eh.bila start? harini eh?
abg B : aah bang,harini.

aku tgk dorg.abg A tu muka kelat je kua kedai.
wakakakaka harga rokok naik lg.td mcm nmpk
naik rm1.50 je.oo rupanya rm2 eh.
hehehe.sabo jelah eh korg~
Malaysia dh kurang duet.so punca pendapatan utama
negara kena lah naikkan.korg nk sgt merokok kan?
hah amek! termasuk laki ku!

paling murah pon Pall Mall.
wakakaka.aku xtau nk gelak ke nk hape.
sume naik.termasuk rokok! hadehhh~
ranap!

negara kita ni mcm ni lah kan.
lepas satu satu~ tu lah.buat lg mcm mcm,
aku bukan PM,aku x tau apa agenda nya.
tapi sedih jugak lah.kesian kita sbg rakyat kan.
xpelah.dh naik dh pon.
mcm aku ckp ritu,pandai pandai lah kita
jimat tang lain eh.chowww~


2 comments:

diana said...

Rokok naik tak pe..tak de sapa marah..hehehe..cuma bini2 la yang akan marah bila somi2 nak jugak beli rokok walaupun mahal..heeh

nurul said...

rokok naik tak boleh marah. bkn semua org merokok. membazir lagi ada. tapi laki saya pon perokok. naik 100% pun takpe. biar dia termenung sblm bako duit tu =P

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...