Image and video hosting by TinyPic

18 September 2013

Kalau dataran tutup!

Harini bangun lambat.
Cadangnya nk masak tomyam utk princess.
Tapi boleh pulak bagun 550am
So xyah lah nk tomyam tomyam sgt.
Lambat dh.so jd lah sup.ayam je.
Esok lah ibuu buat tomyam ye syg.
Lg pon daun limau purut ibuu xbeli pon.

Bila kua rumah dh 730am
Mmg hazab lah.nk lalu loke yew.
Tetiba kul 745am gerak sikit.
Kul8am gerak sikit.
830am x kua lg dr loke yew.
Mmg kepala hotak ah.
Dh lah smlm lmbt.
Harini lambat.
Stress aku.

Bukak fb dorg kata dataran tutup.
Ada perarakan tenteran.
Apekahhhhh~ada acara apa lg.
Knp perlu harini???

Kdg kdg aku xpaham.
Knp sume nk buat kat datran.
Tau x kalau datran tutup habis sume effect
1kl.
1Kl jem.jem gila.

Ataupon.dorg xleh ke bgtau kalau nk buat pape kat dataran tu.kalau bgtau kn senang.
Huh! Pg pg dh buat aku stress.

Nk makan ah mcm ni!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

11 comments:

  1. stress + makan = terapi terbaek ;)

    ReplyDelete
  2. dulu mila keje dkt bangunan sultan abdul samad memang stress lah nak masuk opis sendiri pun kena tunjuk ID kad.

    ReplyDelete
  3. kena slalu tgk web dbkl la gitu hu3

    ReplyDelete
  4. tu laaa.. pepe skit nk buat kat dataran. tensen weh!! buat je la kat putrajaya kann...
    bila dengar kt radio depan dataran tu tutup sbb nak sambut hari tentera, terus konar jln lain.

    ReplyDelete
  5. Kesian rara selalu je jem kan...itulah pelik kenapa kena buat kt dataran...cer buat luar dari kawasan dataran sure x jem...mcm bukit jalil ke kan senang...org nk pi keje pagi butan pun x jem kan rara...sabar rara sabar

    ReplyDelete
  6. bace entry ni teringat husband... samalam lambat.. hari ni lambat.. sebabnye jalan tutup la.. nak susur ke masjid negare tu.. kesian tau.. bukannaik kerete.. naik motor tu.. siap kene berenti.. haishh.. geram..

    ReplyDelete
  7. lau wat tomyam tu, bg kite sikit kak... hihi

    ReplyDelete
  8. stress ngn mkn cam ombak ngn pantai kan? hiks..

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com