11 September 2013

Menyesal

Mil aku masak sotong goreng tepung.
Ikan kembung bakar.
Sambal kicap utk cicah.

Aku baru je ingat xnk mkn nasi.
TAPI
tadi aku mkn.siap tambah ag.
Huaaaaaa.lepas mkn menyesal.

Aku mmg suka makan kering kering.
Kalo nasi putih panas.
Makan pulak dgn ikan bakar.
Fuhhhh~ mmg terangkat ah.
Kalau adik aku pulak.
Ikan talapia goreng.
Cicah sambal kicap.
Mau 3 4 kali tambah nasi.
Gila kan adik aku.
Hahahha.

Tapi tu dulu.adik aku dh insap.
Xmkn nasi.tu sbb dye kurus.
Aku ni ntah bila nk insap.
Mil aku lah ni.
Suka masak sedap.
Saje nk tgk menantu dye gemok.
Hahahaha.

16 comments:

Suria Lekatlekitgurl said...

sama la dengan akak.. konon nak diet la x nak makan nasi tp bila jumpa nasi melampau pulak. balik kg raya aritu semua cakap dh gemuk.. ada yg cakap ok je badan camtu takde la nampak kecik sgt.. ada yg tanya mengandung lagi ker.. sekarang try makan jamu Seri dewi malam pulak..tgk la hasilnya nanti camna. gemuk tu tak la.. timbang aritu 44 kg tp rasa nak maintain 40kg jer.dah la pendek nanti mcm penguin pulak.

Khai♥Rin : anies said...

Rezeki jgn d tlk rara :-)

Sya Mimie said...

kalau gmuk MIL sayang lebih xpe kak.. :) akk mna ada gmuk pn..

Amanda Suria said...

hahahah...MIL plak disalahkan...

Hanih Borhan said...

Tak suka makan kering2, suka kuah, kalau bley sampai berenang nasi tu, hahaha, tak adalah...

Sotong goreng tepung, adoiii, sedap tuuu...

aisya said...

hahaha. nasi.. sy dah hampir sebulan tak mkn nasi... dapat la rasa pipi dah kurang bulat.. hehe

D Yatie said...

Boleh je makan rara. Tambah pun boleh 3 4 kali. Yg penting nasi tu sikit sikit aje. HewHewHew.

Che Rosliza Che Mat said...

kita pun tgh diet nasi...Memang betul kalau lepas makan nasi banyak2 menyesalkan hihihi

Mizz ErMa said...

sama la kita, suka mkn nsi kering2 mcm tu..tp jrg sgt mkn brtambah..sbb tu kot dr dlu lg cekeding je..hihi

Asyifa Mustaffa said...

Mkn selagi boleh....x gemok pnya....hehe....

e.t.t.y said...

bila ko gemuk, orang akan cakap ''pandai akak jaga menantu tauuu''...hahahahah

Siti Nursyamimi said...

mana ada rara gemuk sgt pun..chubby2 je sket..ok pe sdap sket hubby peluk2..hehehe

Sharz said...

dulu duduk ngn MIL pon badan naik sebab die masak sedap2 je...skrg nasib baik ddk sendiri berat pon maintain je.. :P

mrs kayrul said...

takpe rara kan dah kurus...tambah nasi 2 3 pinggan no hal la...

eima said...

sedap tu ... cr aku mkn pun gitu ..sedap tu ...

pagi ni jgn amik bfast berat2 la

NURSHAKIRA ABDUL HALIM said...

heeee...
bila yang sedap kat depan mata, lupakan diet..haha

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...