19 September 2013

Random Today ~




video ni etty share td.
mcm penah tgk cite ni kan.
hahaha mmg lawok!

selamat pagi korg!
aku dh masuk keje rini.
kejap lg bersedialah dgn
entry birthday princess yg bertalu talu
ye~ hahaha

15 comments:

Cik Mun said...

kena slalu makan cili ni..hehehe..video tu xdapat tengok..hoooo

imie fatiema said...

iye mmg feveret makan pedas tu tapi pastu keluar masuk toliettak hengatt hehe

Nurzakiah Hanum said...

oo patut le

Ayu azmir said...

Makanan pedas ... kene selalu la lpas ni..

~AmyLiana86~ said...

lor ye ke? tp makan cili blh blh sebab buasir ke? huhu

tp xde cili xselera makan..hehe

Chekgu Azrine said...

Tak saba nk tunggu ni.hehe

SweetLikeWhat said...

ye mehh??baru tau..tq share yang

TelingaBulat said...

thanks for sharing.,..pasni mkn sume masak pedas2 jelaa..smpi cirit hehe

nuyui a.k.a miss YUI said...

buasir den mkn cili byk..uhuuh

lia said...

i'm waiting he3...

PinKy MoMMa said...

mmg akak suka makan pedas tp skrg ni lom berani lg nak makan hahahaha..cirit lak dak kembor tu nnt huhu

QueeN TerataI said...

Cili... hehehe..

shaFazie said...

memang peberet azie kalo makan mesti nak ade cili@pedas2

mama_ka0ri said...

kalau sambal belacan tu dikira cili jugak kan..hihi..

♥ Wina ♥ said...

feveret buat sambal dengan cili nie!

eh, tu video cite hindustan "Kaalia" ekekekekk

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...