Image and video hosting by TinyPic

19 September 2013

Random Today ~




video ni etty share td.
mcm penah tgk cite ni kan.
hahaha mmg lawok!

selamat pagi korg!
aku dh masuk keje rini.
kejap lg bersedialah dgn
entry birthday princess yg bertalu talu
ye~ hahaha
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

15 comments:

  1. kena slalu makan cili ni..hehehe..video tu xdapat tengok..hoooo

    ReplyDelete
  2. iye mmg feveret makan pedas tu tapi pastu keluar masuk toliettak hengatt hehe

    ReplyDelete
  3. Makanan pedas ... kene selalu la lpas ni..

    ReplyDelete
  4. lor ye ke? tp makan cili blh blh sebab buasir ke? huhu

    tp xde cili xselera makan..hehe

    ReplyDelete
  5. thanks for sharing.,..pasni mkn sume masak pedas2 jelaa..smpi cirit hehe

    ReplyDelete
  6. mmg akak suka makan pedas tp skrg ni lom berani lg nak makan hahahaha..cirit lak dak kembor tu nnt huhu

    ReplyDelete
  7. memang peberet azie kalo makan mesti nak ade cili@pedas2

    ReplyDelete
  8. kalau sambal belacan tu dikira cili jugak kan..hihi..

    ReplyDelete
  9. feveret buat sambal dengan cili nie!

    eh, tu video cite hindustan "Kaalia" ekekekekk

    ReplyDelete

sayang anak ditangan-tangankan,sayang rara,di komen-komenkan.heee~ thanks sbb singgah and baca entry and komen skali,i appreciate it. =.='

Busuk!

safura.online.diary © . Designed by MaisarahSidi.com